CV № 407920 din 28 ianuarie 2024
Manager

age 37 ani

Masculin

address Chișinău

30 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Sunt o persoană încrezătoare, carismatică și versatilă, capabilă să se adapteze în orice situație. Cu abilități analitice și de rezolvare a problemelor excepționale, capabil să furnizez informații către toate domeniile afacerii asigurându-ma că toate informațiile de management sunt precise. Am cunoștințe extinse în industria ospitalității, cu peste 10 ani de experiență la nivel de conducere.
Acum caut o poziție nouă și provocatoare, care să facă cel mai bun uz de abilitățile și experiența mea existentă.

Controlul calității, planificarea strategică, sănătate și securitate, controlul costurilor, profit&pierderi,concentrare pe client, activități de marketing și conștientizare comercială.

Vezi mai mult

Experiența profesională

Septembrie 2019 - Decembrie 2023
4 ani 3 luni

Manager clinică/ coordonator tratament

Perfect Smile

Londra, Marea Britanie

Responsabilități și realizări manageriale:
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru îmbunătățirea eficienței operaționale a clinicii
- Coordonarea și supervizarea întregului personal medical și administrativ
- Gestionarea resurselor financiare, inclusiv bugetarea și raportarea
- Stabilirea și menținerea standardelor ridicate de calitate și servicii
- Asigurarea conformității cu reglementările și protocoalele de siguranță și igienă
- Administrarea eficientă a programărilor, pentru a optimiza fluxul de pacienți

Responsabilități și realizări: Coordonare de Tratamente:
- Intervenția în organizarea tratamentelor pentru pacienți
- Colaborarea cu echipa medicală pentru a asigura livrarea serviciilor de sănătate orală de calitate
- Monitorizarea și evaluarea procesului de tratament pentru a asigura eficacitatea și satisfacția pacienților
- Coordonarea comunicării între diferitele departamente medicale pentru un flux de informație eficient
- Identificarea și implementarea unor protocoale noi și tehnologii pentru îmbunătățirea proceselor de tratament
- Asigurarea unui mediu de lucru colaborativ și motivant pentru întregul personal medical

Februarie 2012 - August 2019
7 ani 7 luni

Manager general/ consultant de afaceri

68&Boston, B-Soho, Bo-Drake, Shoryu, Yaki-Ya

Responsabilități și realizări:
- Construit structura funcțională de la zero
- Coordonat integral toate operațiunile
- Deschiderea restaurantului, structuri și bugetare
- Intervievat și instruit o echipă complet nouă de personal pentru a eficientiza funcționarea restaurantului
- Direct responsabil pentru recrutarea și supervizarea personalului
- Responsabil pentru toată formarea și instruirea în leadership a personalului de restaurant/vânzări
- Stabilit inventarul inițial pentru atât meniul alimentar, cât și pentru băuturi, prin intermediul mai multor distribuitori și furnizori
- Tranzacții financiare, inclusiv salarizare și bugete pentru costurile de stoc;
- Prognozat veniturile și cheltuielile pentru primele 12 luni de operare, identificând capitalul necesar, rezervele și timpul până la atingerea punctului de echilibru.
- Creat și implementat programe de curățenie zilnice și săptămânale
- Designul barului restaurantului
- Marketing, promoții, social media, optimizare pentru căutare web
- Asigurat conformitatea cu toate cerințele reglementare și facilitat inspecțiile
- Adus restaurantele la codul de sănătate
- Creat un meniu de băuturi care se potrivește cu bucătăria pan-asiatică a restaurantului.
- Asigurat satisfacția clienților cu experiența lor de a cina

Limbi

Română Fluent

Rusă Nu cunosc

Engleză Fluent

Italiană Comunicare

Spaniolă Mediu

Studii: Superioare

Absolvit în: 2011

Univesitatea Spiru Haret Bucuresti

Facultatea: Management

Specialitatea: Management financiar contabil

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Permis de conducere

Categoria: B

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".