34 ani
Masculin
Chișinău
20 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Sunt o persoană comunicabilă și plină de dorință de a progresa în tot ce fac.
Experiență tehnică
Cunoștințe avansate Excel
Gestionare echipa
Planificare și organizare
Managementul proiectelor
Abilități de comunicare
Luarea deciziilor
Managementul schimbărilor
Abilități interpersonale
Experiența profesională
August 2018 - Prezent
6 ani 4 luni
Șef direcție asistență
I.P. Centrul de tehnologii informaționale în finanțe
Chișinău
Asigurarea controlului asupra calității și eficacității consultațiilor oferite clienților în domeniile:
-serviciilor fiscale electronice,
-aplicării legislației fiscale,
-achizițiilor publice,
-SIECAP 1C și SI CUB,
-suport Serviciul Vamal și Brokeri Vamali,
-suport cetățenilor în domeniul proiectului guvernamental Prima Casă;
Planificarea rațională a activității direcției;
Monitorizarea executării calitativă a sarcinilor;
Asigurarea elaborării rapoartelor, dărilor de seama, notelor, scrisorilor etc.;
Asigurarea instruirii a personalului;
Participarea la elaborarea actelor normative în cadrul instituției;
Asigurarea ajustărilor tehnice a sistemului de gestiune a solicitărilor clienților (CRM);
Planificarea, lansarea și executarea proiectelor de scurta și lungă durată;
Analiza solicitărilor clienților și prezentarea propunerilor de imbunătățire sistemelor informaționale;
Interacțiunea cu beneficiarii privind dezvoltarea bazei de cunoștințe a operatorilor;
Elaborare instrumentelor XML pentru sistemele informaționale fiscale.
Manager în proiecte de scurtă și lungă durată:
(Lansarea liniei telefonice Infoline compensații Prima Casă, Crearea și dezvoltarea Centrului unic de apel al I.P. „CTIF”, Linia telefonică de consultare a alegătorilor în alegerile parlamentare, prezidențiale și locale (5 proiecte), Lansarea liniei telefonice privind consultarea cetățenilor și agenților economici în perioada stării de urgență grafic 24/24, Linia telefonică de consultare în domeniul Legii salarizării nr. 270/2018, SIA „E-Factura”)
Ianuarie 2015 - Iulie 2018
3 ani 6 luni
Șef secție asistență clienți
I. S. Fiscservinfrom
Chișinău
Asigurarea controlului asupra calității și eficacității consultațiilor oferite clienților;
Asigurarea executării de către angajați a obligațiilor funcționale;
Planificarea rațională a activității secției;
Monitorizarea executării calitativă a sarcinilor;
Asigurarea elaborării rapoartelor, dărilor de seama, notelor, scrisorilor etc;
Asigurarea instruirii a personalului;
Asigurarea ajustărilor tehnice a sistemului de gestiune a solicitărilor clienților (CRM);
Planificarea, lansarea și executarea proiectelor de scurta și lungă durată;
Analiza solicitărilor clienților și prezentarea propunerilor de imbunătățire sistemelor informaționale;
Elaborare instrumentelor XML pentru sistemele informaționale fiscale;
Am avut oportunitatea de a scrie articole în revistele de specialitate Contabilitate și audit și Monitorul fiscal ”FISC.MD„, abordând tema serviciilor fiscale electronice.
Noiembrie 2013 - Decembrie 2014
1 an 1 lună
Specialist suport clienți
I. S. Fiscservinfrom
Chișinău
Consultarea clienţilor;
Rezolvarea şi ameliorarea situaţiilor de conflict;
Consultare şi suport tehnic;
Instruirea personalului;
Elaborarea raporturilor;
Efectuarea seminarelor instructive periodice pentru contribuabili.
Septembrie 2012 - Octombrie 2013
1 an 1 lună
Specialist marketing
I. S. Fiscservinfrom
Chișinău
Evaluarea pieței tehnologiilor informaționale;
Elaborarea propunerilor, ofertelor comerciale, scrisorilor, etc.;
Asigurarea elaborării rapoartelor, dărilor de seama, notelor, etc.;
Asigurarea elaborării materialelor publicitare.
Ianuarie 2010 - Martie 2013
3 ani 2 luni
Profesor informatică
L.T. "S. Rahmaninov"
Cahul
Predarea materialului didactic, evaluarea elevilor și pregătirea acestora pentru concursurile de specialitate;
Administrarea rețelei interne;
Depanarea /configurarea calculatoarelor;
Reparația şi gestionarea calculatoarelor la nivel hardware şi software.
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Ucraineană Mediu
Bulgară Mediu
Engleză Elementar
Studii: Superioare
Absolvit în: 2021
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Facultatea: Filologie
Specialitatea: Limba română
Absolvit în: 2015
Academia de Studii Economice din Moldova
Facultatea: Finanțe și bănci
Specialitatea: Finanțe
Absolvit în: 2010
Colegiul Industrial-Pedgogic
Facultatea: Informatică
Specialitatea: Tehnician-programator
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2021
Inteligența emoțională,
Organizator: Ascendis
Absolvit în: 2021
Business context agility
Organizator: Ascendis
Absolvit în: 2021
Leadership vizionar
Organizator: Ascendis
Absolvit în: 2020
Managementul timpului și delegarea eficace
Organizator: Ascendis
Absolvit în: 2017
Time management
Organizator: School of Business Communications
Absolvit în: 2017
Managementul gestionării crizelor și conflictelor
Organizator: Ascendis
Absolvit în: 2017
Managementul schimbării
Organizator: Ascendis
Absolvit în: 2016
Comunicare eficientă
Organizator: Ascending
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: A, B, C
Cu automobil personal
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".