CV № 366938 din 13 aprilie 2023
IT, CRM, Finanțe, Analist

age 34 ani

Masculin

address Chișinău

20 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Sunt o persoană comunicabilă și plină de dorință de a progresa în tot ce fac.

Experiență tehnică
Cunoștințe avansate Excel
Gestionare echipa
Planificare și organizare
Managementul proiectelor
Abilități de comunicare
Luarea deciziilor
Managementul schimbărilor
Abilități interpersonale

Vezi mai mult

Experiența profesională

August 2018 - Prezent
6 ani 4 luni

Șef direcție asistență

I.P. Centrul de tehnologii informaționale în finanțe

Chișinău

Asigurarea controlului asupra calității și eficacității consultațiilor oferite clienților în domeniile:
-serviciilor fiscale electronice,
-aplicării legislației fiscale,
-achizițiilor publice,
-SIECAP 1C și SI CUB,
-suport Serviciul Vamal și Brokeri Vamali,
-suport cetățenilor în domeniul proiectului guvernamental Prima Casă;
Planificarea rațională a activității direcției;
Monitorizarea executării calitativă a sarcinilor;
Asigurarea elaborării rapoartelor, dărilor de seama, notelor, scrisorilor etc.;
Asigurarea instruirii a personalului;
Participarea la elaborarea actelor normative în cadrul instituției;
Asigurarea ajustărilor tehnice a sistemului de gestiune a solicitărilor clienților (CRM);
Planificarea, lansarea și executarea proiectelor de scurta și lungă durată;
Analiza solicitărilor clienților și prezentarea propunerilor de imbunătățire sistemelor informaționale;
Interacțiunea cu beneficiarii privind dezvoltarea bazei de cunoștințe a operatorilor;
Elaborare instrumentelor XML pentru sistemele informaționale fiscale.
Manager în proiecte de scurtă și lungă durată:
(Lansarea liniei telefonice Infoline compensații Prima Casă, Crearea și dezvoltarea Centrului unic de apel al I.P. „CTIF”, Linia telefonică de consultare a alegătorilor în alegerile parlamentare, prezidențiale și locale (5 proiecte), Lansarea liniei telefonice privind consultarea cetățenilor și agenților economici în perioada stării de urgență grafic 24/24, Linia telefonică de consultare în domeniul Legii salarizării nr. 270/2018, SIA „E-Factura”)

Ianuarie 2015 - Iulie 2018
3 ani 6 luni

Șef secție asistență clienți

I. S. Fiscservinfrom

Chișinău

Asigurarea controlului asupra calității și eficacității consultațiilor oferite clienților;
Asigurarea executării de către angajați a obligațiilor funcționale;
Planificarea rațională a activității secției;
Monitorizarea executării calitativă a sarcinilor;
Asigurarea elaborării rapoartelor, dărilor de seama, notelor, scrisorilor etc;
Asigurarea instruirii a personalului;
Asigurarea ajustărilor tehnice a sistemului de gestiune a solicitărilor clienților (CRM);
Planificarea, lansarea și executarea proiectelor de scurta și lungă durată;
Analiza solicitărilor clienților și prezentarea propunerilor de imbunătățire sistemelor informaționale;
Elaborare instrumentelor XML pentru sistemele informaționale fiscale;
Am avut oportunitatea de a scrie articole în revistele de specialitate Contabilitate și audit și Monitorul fiscal ”FISC.MD„, abordând tema serviciilor fiscale electronice.

Noiembrie 2013 - Decembrie 2014
1 an 1 lună

Specialist suport clienți

I. S. Fiscservinfrom

Chișinău

Consultarea clienţilor;
Rezolvarea şi ameliorarea situaţiilor de conflict;
Consultare şi suport tehnic;
Instruirea personalului;
Elaborarea raporturilor;
Efectuarea seminarelor instructive periodice pentru contribuabili.

Septembrie 2012 - Octombrie 2013
1 an 1 lună

Specialist marketing

I. S. Fiscservinfrom

Chișinău

Evaluarea pieței tehnologiilor informaționale;
Elaborarea propunerilor, ofertelor comerciale, scrisorilor, etc.;
Asigurarea elaborării rapoartelor, dărilor de seama, notelor, etc.;
Asigurarea elaborării materialelor publicitare.

Ianuarie 2010 - Martie 2013
3 ani 2 luni

Profesor informatică

L.T. "S. Rahmaninov"

Cahul

Predarea materialului didactic, evaluarea elevilor și pregătirea acestora pentru concursurile de specialitate;
Administrarea rețelei interne;
Depanarea /configurarea calculatoarelor;
Reparația şi gestionarea calculatoarelor la nivel hardware şi software.

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Ucraineană Mediu

Bulgară Mediu

Engleză Elementar

Studii: Superioare

Absolvit în: 2021

Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Facultatea: Filologie

Specialitatea: Limba română

Absolvit în: 2015

Academia de Studii Economice din Moldova

Facultatea: Finanțe și bănci

Specialitatea: Finanțe

Absolvit în: 2010

Colegiul Industrial-Pedgogic

Facultatea: Informatică

Specialitatea: Tehnician-programator

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2021

Inteligența emoțională,

Organizator: Ascendis

Absolvit în: 2021

Business context agility

Organizator: Ascendis

Absolvit în: 2021

Leadership vizionar

Organizator: Ascendis

Absolvit în: 2020

Managementul timpului și delegarea eficace

Organizator: Ascendis

Absolvit în: 2017

Time management

Organizator: School of Business Communications

Absolvit în: 2017

Managementul gestionării crizelor și conflictelor

Organizator: Ascendis

Absolvit în: 2017

Managementul schimbării

Organizator: Ascendis

Absolvit în: 2016

Comunicare eficientă

Organizator: Ascending

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Permis de conducere

Categoria: A, B, C

Cu automobil personal

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".