Director regional (manager)

age 39 ani

Masculin

address Drochia

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Despre mine

Sunt deschis către noi provocări și sunt pregătit să muncesc din greu pentru a obține succesul pe termen lung. Sunt convins că prin determinare, perseverență și învățare continuă, pot să fac progrese semnificative în domeniul meu de interes.

- Abilități puternice de lucru in Excel, Word, 1C Contabilitatea, Billing, CRM etc, utilizator experimentat.
- Capacitati dovedite de organizare si planificare a activitatilor unei echipe cu un numar mai mare de 40 angajati
- Experienta in domeniul de planificare si analiza a situatiilor financiare a intreprinderii
- Experiență în utilizarea bazelor de date de informații comerciale pentru a analiza performanța companiei

Vezi mai mult

TOP Competențe

Time and Activity Management 6 ani
Abilități de Bugetare 4 ani
Planificare de Afaceri 4 ani
Gândire Analitică 4 ani
Analiza Financiara 4 ani
Lucrul în Echipă 4 ani

Experiența profesională

Iunie 2022 - Prezent
2 ani 6 luni

Manager Proiecte Salariale

MAIB (Moldova-Agroindbank SA)

Chișinău

Agile Methodology Atitudine Profesională Obiective de Vânzări Bazate pe Profit Managementul Echipei

Responsabilitati:
- Menținerea și dezvoltarea relațiilor de colaborare cu clienții băncii (B2B / B2C)
- Studierea pieței bancare și identificarea potențialilor clienți
- Prezentarea ofertelor de colaborare cu potentialii parteneri ai bancii
- Încheierea contractelor de Proiecte salariale si creditare sau renegocierea ofertelor actuale
- Monitorizarea derulării contractelor cu partenerii băncii etc.

Mai 2020 - Octombrie 2024
4 ani 6 luni

Analist financiar

Sistemul Colectiv Fundația „ECO SAVE”

Chișinău

Lucrul în Echipă Gândire Analitică Analiza Financiara Abilități de Bugetare Planificare de Afaceri

1.Întocmirea rapoartelor de analiză financiară
2. Analiza informației de ordin financiar pentru realizarea predicțiilor asupra condițiilor economice și asupra situației mediului industrial și de afaceri
3. Analiza rezultatele economice ale instituției, realizarea analizei de varianță, identificarea de noi tendințe economice și financiare, formularea recomandărilor de îmbunătățire
4. Monitorizarea dezvoltării economice, industriale si corporative pe baza informațiilor obținute din documente precum publicații financiare, agenții guvernamentale, interviuri etc.
5. Elaborarea planurilor de investiții bazate pe analiza financiară
6. Examinarea rapoartelor anuale și declarațiilor de venituri și cheltuieli ale instituției
7. Evaluarea riscurilor de investiții pentru bugetul sau capitalul companiei
8. Estimarea profiturilor și pierderilor asociate cu anumite investiții sau tranzacții comerciale
9. Prezentarea rapoartelor scrise sau verbale asupra tendințelor economice generale sau din domeniul de activitate al companiei și al companiilor rivale.

Mai 2019 - Iunie 2022
3 ani 2 luni

Director Executiv

Termostal Nord SRL

Bălți

Time and Activity Management Monitorizarea Performanței Managementul Calității

1. Mentinerea relatiilor foarte bune cu administratia publica locala si cu companiilor cu care avem relatii comerciale si de subordonare;
2. Inrtetinerea in stare foarte buna a bazei tehnico-materiale si de infrastrustura a companiei;
3. Planificarea, organizarea, coordonarea, motivarea, controlul si evaluarea personalului din subordine;
4. Rezolvarea tuturor aspectelor ce tin de activitatea curenta a Companiei;
5. Сreşterea eficienţii personalului din subordine.
6. Urmărirea continua a nivelului eficientei departamentului vânzări. Creşterea nivelului si a calităţii deservirii clienţilor si a satisfacţiei lor. Creşterea vânzărilor.
7. Mentinerea stocurilor de marfa la nivel optim, in functie de vinzari, sezon si cerere;
8. Organizarea cit se poate de eficient a locatiilor marfii, astfel incit sa fie economisite la maxim resursele umane si financiare, legate de procesarea acesteaia;
9. Organizarea eficienta a personalului din subordine, atragind atentie deosebita la disciplina de munca si atitudine grijulie fata de marfa, inventar si alte bunuri materiale;
10. Organizarea periodica, o data pe an, sau dupa necesitati, a inventarierei in magazinele si depozitele din subordine;
11. Deservirea calitativa a clientilor. Minimizarea timpului de pregatire si livrare a marfurilor; etc.

Mai 2015 - Februarie 2019
3 ani 10 luni

Manager dezvoltare retea si marketing Zona

Iutecredit SRL

Chișinău

Tehnici de vânzare Time and Activity Management

- Dezvoltarea si mentinerea portofoliului curent al partenerilor de business.
- Cautarea, negocierea si incheierea contractelor de colaborare cu parteneri noi – persoane juridice, cu scopul de a vinde produse/servicii in credit.
- Gestionarea activitatilor zilnice cu retelele de parteneri.
- Organizarea instruirii personalului din vanzari din cadrul companiilor-partenere cu referire la produsele financiare curente si noi.
- Organizarea activitatilor de marketing impreuna cu partenerul companie
- Intocmirea rapoartelor de activitate

Iulie 2011 - Mai 2015
3 ani 11 luni

Economist

We trade Agro SRL

Drochia

- Planificarea, monitorizarea si analiza Bugetului - Evidenta formelor operative de informare, evident bugetului de cheltuieli plan-fact.
- Analiza economico-financiara a intreprinderii.
- Auditul intern al situatiilor financiare.

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Engleză Elementar

Domeniul dorit

Bancar / Financiar / Economic

Studii: Superioare

Absolvit în: 2008

Universitatea de stat din Moldova

Facultatea: Finante si Banci

Specialitatea: Finante

Absolvit în: 2005

Colegiul Stefan cel Mare

Facultatea: Mecanica

Specialitatea: Tehnician mecanic

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2016

Induction Programme – Economic and financial analysis of the enterprise

Organizator: Neronov Irina

Absolvit în: 2017

Abilitati de baza in management

Organizator: Svetlana Scutelniciuc

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Permis de conducere

Categoria: A, B, C

Cu automobil personal

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".