Șef/șefă a serviciului evidență contabilă
AGENȚIA PENTRU GESTIONAREA SERVICIILOR SOCIALE CU SPECIALIZARE ÎNALTĂ
№13839657, 15 марта 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
12 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Perioadă nedeterminată
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
-formularul de participare (Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, anexa nr. 1);
-copia buletinului de identitate;
-copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
-documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
-cazierul judiciar;
-documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.
Notă:
-copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
-cazierul judiciar și documentele ce atestă experiența profesională sau, după caz, prestarea voluntariatului pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Cerinţe generale faţă de candidaţii la concurs:
1. deţine cetăţenia Republicii Moldova;
2. posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite, în limitele stabilite de lege;
3 are capacitate deplină de exerciţiu;
4 nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
5. are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică pentru care aplică;
6. în ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 158/2008, sau nu i-a încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare;
7. nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
8. nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
9. nu are interdicția de a ocupa funcţia publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic.
Experiența profesională: 2 ani de experiență profesională în domeniu, preferabil în serviciul public.
Abilități: de organizare, elaborare a documentelor, analiză şi sinteză, planificare, comunicare.
Atitudini necesare: profesionalism, responsabilitate, corectitudine, respect, imparţialitate, disciplină, tendinţă de perfecţionare profesională continuă.
Cunoştinţe generale necesare:
Cunoaşterea limbii de stat și a unei limbi de circulație internațională la nivelul B1;
Capacități de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Termenul limită de depunere a dosarelor pentru participare la concurs – 25 martie 2024, ora 17:00.
Dosarele se pot depune:
- personal, la sediul Agenției pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă, MD 2009, mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 1, etajul 1, biroul 100, telefon de contact 022/822071.
- prin e-mail, la adresa electronică: oxana.motreac@anas.md
- prin Poșta Moldovei, la adresa: MD 2009, mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 1, Agenția pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă.
În cazul depunerii dosarului de concurs prin poștă sau e-mail, la data desfășurării probei scrise a concursului, candidatul va prezenta documentele originale pentru a verifica veridicitatea acestora, în caz contrar dosarul de concurs se respinge.
SCOPUL ȘI SARCINILE FUNCȚIILOR
Șef/șefă, Serviciul evidență contabilă – 1 unitate
Scopul funcţiei: Planificarea și executarea bugetului în conformitate cu prevederile legale, organizarea și monitorizarea evidenței contabile și gestiunea activității financiare a Agenției și instituțiilor publice din gestiune.
Sarcinile de bază ale funcției:
- Asigurarea organizării și executării bugetului Agenției și a structurilor organizaționale din gestiune, elaborarea planului de achiziții publice, distribuirea și utilizarea mijloacelor financiare al Agenției;
- Asigurarea respectării politicii contabile a Agenției, prin organizarea evidenței contabile și gestiunii activității economico-financiare pentru aparatul central al Agenției și structurilor organizaționale din gestiune și realizarea controlului asupra întocmirii corecte și la timp a documentelor financiare și legalității operațiunilor financiare;
- Monitorizarea, controlul și evidența utilizării surselor financiare de buget și a mijloacelor financiare pentru compensarea parțială a cheltuielilor de transportare de peste hotare a cadavrelor persoanelor decedate, cetățeni ai Republicii Moldova;
- Planificarea indicilor bugetari pentru aparatul central al Agenției și a Structurilor organizaționale din gestiune, organizarea evidenței contabile și gestiunii activităților economico-financiare;
- Participarea la organizarea, licitațiilor, în scopul achiziționării valorilor materiale necesare pentru activitatea Agenției, participarea la încheierea contractelor cu agenții economici, contractarea prestatorilor de servicii sociale publici și privați acreditați în funcție de nevoile stabilite în conformitate cu legislația.
- Realizarea planificării bugetare, recepționarea și analizarea rapoartelor și a structurilor organizaționale din gestiune și prezentarea Ministerului Muncii, Protecției Sociale a rapoartelor generalizate și dări de seamă privind activitatea economico-financiară;
- Planificarea și asigurarea gestionării mijloacelor financiare necesare pentru procurarea serviciilor sociale cu specializare înaltă, și coordonarea și monitorizarea realizării achizițiilor publice în corespundere cu legislația și planul de achiziții.
Bibliografia:
Constituția Republicii Moldova;
Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;
Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
Legea fondului de susținere a populației nr. 827/2000;
Legea contabilității nr. 113/2007;
Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale nr.181/2014;
Hotărârea Guvernului nr. 955/2023 cu privire la organizarea și funcționarea Agenției pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă și reorganizarea unor instituții publice aflate în gestiunea acesteia;
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
-formularul de participare (Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, anexa nr. 1);
-copia buletinului de identitate;
-copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
-documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
-cazierul judiciar;
-documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.
Notă:
-copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
-cazierul judiciar și documentele ce atestă experiența profesională sau, după caz, prestarea voluntariatului pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Cerinţe generale faţă de candidaţii la concurs:
1. deţine cetăţenia Republicii Moldova;
2. posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite, în limitele stabilite de lege;
3 are capacitate deplină de exerciţiu;
4 nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
5. are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică pentru care aplică;
6. în ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 158/2008, sau nu i-a încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare;
7. nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
8. nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
9. nu are interdicția de a ocupa funcţia publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic.
Experiența profesională: 2 ani de experiență profesională în domeniu, preferabil în serviciul public.
Abilități: de organizare, elaborare a documentelor, analiză şi sinteză, planificare, comunicare.
Atitudini necesare: profesionalism, responsabilitate, corectitudine, respect, imparţialitate, disciplină, tendinţă de perfecţionare profesională continuă.
Cunoştinţe generale necesare:
Cunoaşterea limbii de stat și a unei limbi de circulație internațională la nivelul B1;
Capacități de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Termenul limită de depunere a dosarelor pentru participare la concurs – 25 martie 2024, ora 17:00.
Dosarele se pot depune:
- personal, la sediul Agenției pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă, MD 2009, mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 1, etajul 1, biroul 100, telefon de contact 022/822071.
- prin e-mail, la adresa electronică: oxana.motreac@anas.md
- prin Poșta Moldovei, la adresa: MD 2009, mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 1, Agenția pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă.
În cazul depunerii dosarului de concurs prin poștă sau e-mail, la data desfășurării probei scrise a concursului, candidatul va prezenta documentele originale pentru a verifica veridicitatea acestora, în caz contrar dosarul de concurs se respinge.
SCOPUL ȘI SARCINILE FUNCȚIILOR
Șef/șefă, Serviciul evidență contabilă – 1 unitate
Scopul funcţiei: Planificarea și executarea bugetului în conformitate cu prevederile legale, organizarea și monitorizarea evidenței contabile și gestiunea activității financiare a Agenției și instituțiilor publice din gestiune.
Sarcinile de bază ale funcției:
- Asigurarea organizării și executării bugetului Agenției și a structurilor organizaționale din gestiune, elaborarea planului de achiziții publice, distribuirea și utilizarea mijloacelor financiare al Agenției;
- Asigurarea respectării politicii contabile a Agenției, prin organizarea evidenței contabile și gestiunii activității economico-financiare pentru aparatul central al Agenției și structurilor organizaționale din gestiune și realizarea controlului asupra întocmirii corecte și la timp a documentelor financiare și legalității operațiunilor financiare;
- Monitorizarea, controlul și evidența utilizării surselor financiare de buget și a mijloacelor financiare pentru compensarea parțială a cheltuielilor de transportare de peste hotare a cadavrelor persoanelor decedate, cetățeni ai Republicii Moldova;
- Planificarea indicilor bugetari pentru aparatul central al Agenției și a Structurilor organizaționale din gestiune, organizarea evidenței contabile și gestiunii activităților economico-financiare;
- Participarea la organizarea, licitațiilor, în scopul achiziționării valorilor materiale necesare pentru activitatea Agenției, participarea la încheierea contractelor cu agenții economici, contractarea prestatorilor de servicii sociale publici și privați acreditați în funcție de nevoile stabilite în conformitate cu legislația.
- Realizarea planificării bugetare, recepționarea și analizarea rapoartelor și a structurilor organizaționale din gestiune și prezentarea Ministerului Muncii, Protecției Sociale a rapoartelor generalizate și dări de seamă privind activitatea economico-financiară;
- Planificarea și asigurarea gestionării mijloacelor financiare necesare pentru procurarea serviciilor sociale cu specializare înaltă, și coordonarea și monitorizarea realizării achizițiilor publice în corespundere cu legislația și planul de achiziții.
Bibliografia:
Constituția Republicii Moldova;
Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;
Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
Legea fondului de susținere a populației nr. 827/2000;
Legea contabilității nr. 113/2007;
Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale nr.181/2014;
Hotărârea Guvernului nr. 955/2023 cu privire la organizarea și funcționarea Agenției pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă și reorganizarea unor instituții publice aflate în gestiunea acesteia;
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено