Кишинев, Центр
С опытом
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Hai în echipa noastră!
Căutăm o persoană organizată, proactivă și cu abilități excelente de comunicare pentru a se alătura echipei noastre în rolul de Office Manager.
Ce vei face:
Coordonarea activităților administrative zilnice ale agenției;
Gestionarea documentelor, contractelor și corespondenței;
Suport pentru agenții imobiliari: programări, fișe de vizionare, actualizare oferte;
Organizarea agendei și programărilor în birou.
Ce ne dorim de la tine:
Experiență anterioară într-un rol administrativ (ideal Office Manager sau Assistant);
Efectuarea operațiunilor cu tehnica de birou (xerox, scanner);
Aprovizionarea oficiului cu materialele necesare (rechizite de birou, etc.);
Abilități excelente de organizare, atenție la detalii și multitasking;
Cunoștințe bune de operare PC (MS Office, e-mail, CRM – un plus);
Atitudine pozitivă și orientată spre soluții.
Ce îți oferim:
Mediu de lucru profesionist și prietenos;
Birou modern, într-o zonă ușor accesibilă;
Posibilitatea de a învăța din culisele industriei imobiliare;
Posibilități de dezvoltare profesională;
Cafea bună în fiecare dimineață.
Locul de muncă: sec. Centru, str. Puskin 44/1
Program de lucru: Luni-vineri (08:30-17:30) și sâmbata (3 ore), pauză de masă o oră
Vrei să te alături? Trimite-ne CV-ul tău cu o poză la hr.citygrup@gmail.com – abia așteptăm să te cunoaștem!
Căutăm o persoană organizată, proactivă și cu abilități excelente de comunicare pentru a se alătura echipei noastre în rolul de Office Manager.
Ce vei face:
Coordonarea activităților administrative zilnice ale agenției;
Gestionarea documentelor, contractelor și corespondenței;
Suport pentru agenții imobiliari: programări, fișe de vizionare, actualizare oferte;
Organizarea agendei și programărilor în birou.
Ce ne dorim de la tine:
Experiență anterioară într-un rol administrativ (ideal Office Manager sau Assistant);
Efectuarea operațiunilor cu tehnica de birou (xerox, scanner);
Aprovizionarea oficiului cu materialele necesare (rechizite de birou, etc.);
Abilități excelente de organizare, atenție la detalii și multitasking;
Cunoștințe bune de operare PC (MS Office, e-mail, CRM – un plus);
Atitudine pozitivă și orientată spre soluții.
Ce îți oferim:
Mediu de lucru profesionist și prietenos;
Birou modern, într-o zonă ușor accesibilă;
Posibilitatea de a învăța din culisele industriei imobiliare;
Posibilități de dezvoltare profesională;
Cafea bună în fiecare dimineață.
Locul de muncă: sec. Centru, str. Puskin 44/1
Program de lucru: Luni-vineri (08:30-17:30) și sâmbata (3 ore), pauză de masă o oră
Vrei să te alături? Trimite-ne CV-ul tău cu o poză la hr.citygrup@gmail.com – abia așteptăm să te cunoaștem!
Адрес:
Кишинев, Центр
str. Alexandr Pușkin 44/1
str. Alexandr Pușkin 44/1
Дата актуализации:
20 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено