Manager echipă suport clienți cu limbă franceză
Bit Soft
№10135222, 6 сентября 2021
Город:
Кишинев
Образование:
Среднее
Опыт работы:
De la 2 pina la 5 ani
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Daca îți dorești un job în care sa combini tehnologia cu ajutorul oferit celorlalți, daca îți place să coordonezi oameni, dacă vrei să pui bazele departamentului de suport, te așteptăm în echipa Bit Soft. Soluțiile noastre de software sunt folosite în peste 1100 de restaurante și 575 de hoteluri. Printre clienții noștri se numără KFC, Pizza Hut, Starbucks, Radisson, JW Marriott.
Suntem lider de piață în Romania și avem filiale și în Ungaria, Bulgaria iar din 2021 și in Franța. Deschidem in premieră biroul din Chișinău.
Responsabilități
- Coordonează și evaluează activitatea echipei de suport clienți
- Urmărește respectarea și aplicarea standardelor de calitate și a procedurilor interne
- Susține traininguri pentru membrii echipei
- Asigură suport echipei atunci când este necesar
- Se asigură că toți membrii echipei își ating obiectivele si ia măsurile adecvate
- Participă împreună cu echipa de management la stabilirea obiectivelor pe department
- Pregătește rapoarte periodice și propune masuri de imbunatatire a rezultatelor echipei;
- Organizează și conduce ședințele echipei
- Susține evaluarea lunară a membrilor echipei
- Organizează integrarea noilor membrii în echipă
- Pregătește pontajul lunar cu turele de noapte și de weekend
Cerinte:
- Experiență relevantă (minim 2 ani) în coordonarea echipelor de suport clienți / call center
- Cunoștințe despre motivarea echipelor și setarea obiectivelor
- Abilitatea de a lucra cu mai multe proiecte
- Atitudine calmă și rezistență la stres
- Preferabil cunoștințe despre business-ul hotelier sau restaurante
- Preferabil experiență in lucrul cu softuri hoteliere/restaurant sau soluții financiar/contabile
- Dorința și abilitatea de a învăța și a folosi tehnologii noi pentru care oferim traininguri
- Limba franceză la nivel avansat (scris, citit, vorbit)
- Limba română avansat (scris, citit, vorbit)
- Abilitati excepționale de relaționare și comunicare
- Orientare spre rezolvarea problemelor
- Cunoașterea pachetului Microsoft Office
- Buletin de Romania / Pașaport
Beneficii:
- Instruire gratuită în cadrul companiei (training platit la București 3 luni de zile);
- Calatorii in interes de serviciu in toate birourile din Europa BitSoft;
- Teambuildinguri organizate de companie;
- Schema motivationala de bonusare pentru toti angajatii companiei;
- Posibilitatea de avansare in cadrul companiei si relocare la Bucuresti;
- Sistem compensatoriu de recomandare al potentialilor angajati;
- Apartenența la o echipă de top, într-o companie lider de piață în Romania, partener Oracle
- Bonusuri performanță
- Traininguri și plan de dezvoltare profesională
- Posibilitatea de evoluție în cadrul companiei
Suntem lider de piață în Romania și avem filiale și în Ungaria, Bulgaria iar din 2021 și in Franța. Deschidem in premieră biroul din Chișinău.
Responsabilități
- Coordonează și evaluează activitatea echipei de suport clienți
- Urmărește respectarea și aplicarea standardelor de calitate și a procedurilor interne
- Susține traininguri pentru membrii echipei
- Asigură suport echipei atunci când este necesar
- Se asigură că toți membrii echipei își ating obiectivele si ia măsurile adecvate
- Participă împreună cu echipa de management la stabilirea obiectivelor pe department
- Pregătește rapoarte periodice și propune masuri de imbunatatire a rezultatelor echipei;
- Organizează și conduce ședințele echipei
- Susține evaluarea lunară a membrilor echipei
- Organizează integrarea noilor membrii în echipă
- Pregătește pontajul lunar cu turele de noapte și de weekend
Cerinte:
- Experiență relevantă (minim 2 ani) în coordonarea echipelor de suport clienți / call center
- Cunoștințe despre motivarea echipelor și setarea obiectivelor
- Abilitatea de a lucra cu mai multe proiecte
- Atitudine calmă și rezistență la stres
- Preferabil cunoștințe despre business-ul hotelier sau restaurante
- Preferabil experiență in lucrul cu softuri hoteliere/restaurant sau soluții financiar/contabile
- Dorința și abilitatea de a învăța și a folosi tehnologii noi pentru care oferim traininguri
- Limba franceză la nivel avansat (scris, citit, vorbit)
- Limba română avansat (scris, citit, vorbit)
- Abilitati excepționale de relaționare și comunicare
- Orientare spre rezolvarea problemelor
- Cunoașterea pachetului Microsoft Office
- Buletin de Romania / Pașaport
Beneficii:
- Instruire gratuită în cadrul companiei (training platit la București 3 luni de zile);
- Calatorii in interes de serviciu in toate birourile din Europa BitSoft;
- Teambuildinguri organizate de companie;
- Schema motivationala de bonusare pentru toti angajatii companiei;
- Posibilitatea de avansare in cadrul companiei si relocare la Bucuresti;
- Sistem compensatoriu de recomandare al potentialilor angajati;
- Apartenența la o echipă de top, într-o companie lider de piață în Romania, partener Oracle
- Bonusuri performanță
- Traininguri și plan de dezvoltare profesională
- Posibilitatea de evoluție în cadrul companiei
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено