33 ani
Feminin
Chișinău
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Ofer servicii de Payroll!!! Analiza financiară!
Bune abilități de time management, abilitate dobândită la OCN SEBO CREDIT SRL, ca rezultat a multor sarcinii de serviciu care trebuia fii date la anumite perioade;
Capacitate de multitasking – abilitate dobândită în urma experienței mele ca contabil la Remark Imobil SRL fiind nevoită să deservesc 3 clienți în același timp, cu diferite probleme.
Experiența profesională
Februarie 2024 - Prezent
10 luni
Senior, Accounting Business Division
I.C.S Baker Tilly Klitou and Partners Business Services S.R.L
Chișinău
Calculul salariului si tot ce include acesta:
- Elaborarea raportului pentru statistică MUNCA-1;
- Elaborarea raportului IALS21;
- Evidența angajaților și actualizarea datelor în 1C (angajări, eliberări, modificări de funcție, salarii, scutire, departamente etc);
- Calcularea foilor medicale, concediilor anuale sau suplimentare, compensațiilor la eliberare și salariilor, etc.
Iunie 2023 - Februarie 2024
9 luni
economist-contabil
Cartnord SRL
Chișinău
- Elaborarea raportului pentru statistică IND TS;
- Elaborarea raportului pentru statistică PRETIND;
- Analiza consumului de materie primă în procesul de producere a sacilor din hârtie;
- Calculația sinecostului pentru producerea sacilor de hârtie;
- Analiza rentabilității sacilor produși;
- Elaborarea raportului de îndeplinire a planului de producere;
- Calcularea rebutului acumulat în toate secțiile de producere;
- Alte rapoarte interne.
- Elaborarea raportului pentru statistică MUNCA-1;
- Elaborarea raportului IALS21;
- Evidența angajaților și actualizarea datelor în 1C (angajări, eliberări, modificări de funcție, salarii, scutire, departamente etc);
- Calcularea foilor medicale, concediilor anuale sau suplimentare, compensațiilor la eliberare și salariilor;
- Verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj.
Septembrie 2022 - Iunie 2023
10 luni
contabil
Puratos - Mold SRL
Chișinău
- Prelucrarea extraselor bancare;
- Efectuarea plăților;
- Introducerea facturilor;
- Elaborarea raportului pentru statistică IND TS;
- Registru Procurărilor;
- Verificarea lunară a operațiunilor, facturilor;
- Evidența combustibilului;
- Reevaluarea conturilor bancare, plăților și avansurilor valutare;
- Crearea provizioanelor;
- Analiza creanțelor;
- Închiderea, analiza și verificarea lunară a tuturor operațiunilor efectuate pe cheltuieli;
- Evidența plăților și încasărilor.
Martie 2021 - Mai 2022
1 an 3 luni
Contabil
REMARK
Chișinău
- Încasarea, transmiterea sumelor de garanție și încheierea contractelor privind transmiterea sumelor de garanție;
- Încasarea comisioanelor, verificarea actelor de proprietate, emiterea Actului primire-predare a serviciilor, factura fiscală;
- Introducerea tranzacției în baza de date 1C;
- Verificarea extraselor bancare, decontărilor și introducerea cheltuielilor;
- Calcularea veniturilor și verificarea lor;
- Calcularea comisioanelor agenților;
- Elaborarea statisticei agenților, profitului, cheltuielilor pentru fiecare lună;
- Verificarea Registrului livrărilor;
- Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
- Introducerea datelor în registrul unic al MCC;
- Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
- Verificarea cu băncile a creditelor ipotecare eliberate clienților companiei;
- Evidența angajaților și timpului de muncă a acestora;
- Aprovizionarea cu consumabile (ceai, cafea, apă), birotică, tehnică, s.a.
Martie 2018 - Iunie 2020
2 ani 4 luni
Contabil
Sebo Credit Srl
Chișinău
- Verificarea RMCC (deschiderea RMCC, închiderea RMCC, verificarea periodică, rapoartele fiscale, valoarea totală a rulajului înregistrat de la începutul anului de gestiune, Nota contabilă etc.);
- Radierea / înregistrarea echipamentelor de casă;
- Verificarea plăților zilnic să corespundă cu sistema de lucru și raportul de închidere;
- Verificarea cash-ului și elaborarea zilnică a raportului cu cash-ul existent pe sucursală;
- Verificarea zilnică a documentelor interne de deschidere și închidere a casierilor;
- Introducerea transferurilor bancare în sistema de lucru;
- Verificarea inopinată a sucursalelor;
- Închiderea și verificarea lunară a tuturor operațiunilor efectuate în cadrul casieriilor, terminalelor și transferurilor să corespundă cu sistema de lucru;
- Verificarea și depistarea diferențelor săptămânal, lunar și anual.
- Elaborarea instrucțiunilor interne de lucru cu aparatul de casă;
- Elaborarea instrucțiunilor interne referitor la corectitudinea efectuării plăților în sistemă;
- Elaborarea instrucțiunilor interne de lucru cu sistema de lucru;
- Verificarea registrul procurărilor;
- Arhivarea extraselor bancare împreună cu transferurile efectuate;
- Soluționarea manuală și depistarea problemelor legate de soft;
- Training cu operatorii noi;
- Verificarea registrului procurărilor;
- Corectarea în programa de lucru a veniturilor și plăților conform datelor din 1 C.
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 2013
ASEM
Facultatea: Finanțe și bănci
Specialitatea: Științe economice
Studiez la moment
UCCM
Facultatea: Drept Financiar, Fiscal, Control și Audit
Specialitatea: Drept economic
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Remote
Programul de muncă
Flexibil
Permis de conducere
Categoria: B
Cu automobil personal
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".