VS
Сontabil salarizare (sec.Centru, Riscani)

age 42 ani

Feminin

address Chișinău

14 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Responsabilitate, comunicare, adaptare la parametrii solicitaţi, dorinţa de a acumula cît mai multă experienţă, atenţie la detalii, organizare, seriozitate, punctualitate, lucru în echipă.

1C 8.2

Experiența profesională

Martie 2020 - Iulie 2021
1 an 5 luni

Specialist administrare si salarizare

BC Eximbank SA

Chișinău

- evidenţa contabilă în domeniul salarizării;
- întocmirea rapoartelor (IPC 21, IRM 19, M1);
- introducerea şi prelucrarea datelor primare în programa de specialitate;
- evidența și calculul îndemnizațiilor pentru incapacitate de muncă;
- verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj;
- intocmirea adeverinţelor la cererea salariaţilor;
- gestionarea și achitarea tichetelor de masă.

Octombrie 2013 - Martie 2020
6 ani 5 luni

Сontabil

SRL „FARMACIA FAMILIEI”

Chișinău

- evidenţa contabilă în domeniul salarizării;
- întocmirea rapoartelor (IPC18, IRM 19, SERV TS, M1);
- introducerea şi prelucrarea datelor primare în programa de specialitate 1C v. 8;
- evidența și calculul îndemnizațiilor pentru incapacitate de muncă;
- verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj;
- intocmirea adeverinţelor la cererea salariaţilor;
- perfectarea cardurilor bancare pentru efectuarea transferurilor platilor salariale;
- gestiunea contabilă a filialelor farmaciei (verificarea: caseriei, facturilor, cardurilor bancare, etc.)
- verificarea creantelor clienţilor, perfectarea actelor de verificare cu furnizorii;
- eliberarea copiilor de pe facturi, solicitate de către furnizori;
- efectuarea inventarierii

Septembrie 2004 - Februarie 2013
8 ani 6 luni

Сontabil

IMSP SCR

Chișinău

- evidenţa primară şi contabilă a formularelor cu regim special de strictă evidenţă (facturi fiscale, facturi, foi de parcurs, delegaţii, facturi de expediţie, ş.a.)
- operaţiuni cu dispoziţii de încasare şi de plată;
- preluarea zilnică a rapoartelor de vînzări de la farmacie, casierie, subdiviziuni, laboratoare;
- efectuarea inventarierii lunare a mijloacelor băneşti din casieria instituţiei;
- inventarierea bunurilor materiale;
- facturarea lipsurilor şi surplusurilor stabilite în urma inventarierii;
- prelucrarea deconturilor de avans pe fiecare titular de avans pentru cheltuielile suportate (cheltuieli de deplasare, de gospodarie) ;
- supravegherea achitării de către debitori a serviciior de locaţiune şi a altor bunuri sau servicii în corespundere cu termenii stabiliţi în contracte;
- verificarea creantelor clienţilor, corectarea erorilor contabile;
- eliberarea copiilor de pe facturi şi chitante, solicitate de către furnizori, pacienţi.
- evidenţa contabilă în domeniul salarizării;
- verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj;

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Studii: Superioare

Absolvit în: 2004

ASEM

Facultatea: Contabilitate

Specialitatea: Contabilitate si audit

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".