32 ani
Masculin
Chișinău
20 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Sunt în căutarea unei poziții care să-mi ofere oportunitatea de a-mi folosi abilitățile de
management de vânzări și, de asemenea, de a-mi extinde cunoștințele în domeniul contabilității.
Sunt o persoană responsabilă, capabilă și dedicată, cu capacitatea de a învăța rapid și de a mă
adapta la noi provocări.
Îmi propun să îmbin experiența mea anterioară în vânzări cu cunoștințele pe care le-am dobândit
pentru a aduce valoare adăugată echipei și organizației pentru care voi lucra. Sunt dornic să-mi
pun în aplicare cunoștințele și să contribui la succesul organizației în care îmi voi desfășura activitatea.
- Abilități excelente de comunicare și negociere
- Abilitatea de a gestiona relațiile cu clienții
- Capacitatea de a analiza datele de vânzări
- Adaptabilitate și capacitatea de a lucra într-un
mediu dinamic și competitiv
- Experiență în utilizarea 1C, Microsoft Office
Limbi: Română, Rusă, Engleză
Experiența profesională
Octombrie 2023 - Prezent
1 an 3 luni
Manager de vânzări
Fortuna-service
Chișinău
- Primirea comenzilor si gestionarea lor pina la momentul efectuării tranzacției
- Gestionarea stocului cu producția necesara pentru vânzare
- Achiziționarea produselor comandate de clienți de peste hotarele țării
- Gestionarea datoriilor clientilor B2B
Aprilie 2024 - August 2024
5 luni
Manager de vânzări
Perfectum Module
Chișinău
Optimizarea Metodelor de Vânzare:
"Coordonarea proceselor de optimizare a metodelor de vânzare pentru a maximiza eficiența și a crește rata de conversie. Implementarea unor strategii inovatoare și personalizate pentru a îmbunătăți experiența clienților și a stimula vânzările."
Analiza și Crearea Statisticilor de Vânzări:
"Efectuarea analizei detaliate a performanțelor de vânzări, folosind instrumente avansate de analiză pentru a identifica tendințele și oportunitățile de creștere. Crearea și interpretarea statisticilor de vânzări pentru a furniza date relevante și acționabile."
Crearea Raporturilor pe Rezultatele Vânzărilor conform Cerințelor CEO-ului:
"Elaborarea de rapoarte detaliate și cuprinzătoare privind rezultatele vânzărilor, personalizate conform cerințelor CEO-ului. Prezentarea periodică a analizelor și concluziilor esențiale pentru a sprijini luarea deciziilor strategice la nivel executiv."
Septembrie 2020 - Septembrie 2023
3 ani 1 lună
Manager de Vânzări
Teracota-Burdea SRL
Strășeni
- Gestionarea apelurilor clienților și crearea contactelor cu clienți
- Dezvoltarea si implimentarea planurilor de vânzări pentru a extiende baza de clienți și pentru a creste
relația cu clienții de afaceri
- Monitorizarea eficientă a pieței și ajustarea in mod corespunzător costurile în funcție de cerere și ofertă
- Crearea zilnică a rapoartelor de vânzări și compararea acestora cu volumul de vânzări estimat
Octombrie 2019 - Martie 2020
5 luni
Gestionar Depozit
Amber-Term, Palmiracons SRL
Chișinău
- Efectuarea planificării de productivitatea maximă zilnică
- Crearea rapoartelor pentru monitorizarea datelor actuale
- Optimizarea sistemelor de recuperare a stocării automatizate pentru a atinge obiectivele de productivitate
și volum
- Gestionarea dificultăților asociate clienților și proceselor operationale
- Monitorizarea stocurilor, analiza vânzărilor și achiziționarea inventarului în cantități necesare
Septembrie 2018 - Iulie 2019
10 luni
Operator Comercial
Volta SRL
Chișinău
- Pregătirea facturii Fiscale de credit în conformitate cu acordurile clienților
Îndeplinirea informațiilor de facturare în sistemul de creanțe pentru generarea facturii fiscale a clientului
- Experiență în gestionarea relațiilor cu clienții persoane juridice într-un mediu de magazin, oferind asistență
personalizată în alegerea produselor și creând facturi adaptate la nevoile specifice ale fiecărui client
- Monitorizarea și modificarea comenzilor preventive conform analizei stocurilor
Noiembrie 2016 - Martie 2017
4 luni
Мanager de vânzări
Larsan-Nor Pui de VisPas
Chișinău
Procesarea comenzilor și auditarea creanțelor clienților
- Efectuarea negocierilor comerciale cu clienți juridici și fizici
- Menținerea și creșterea vânzărilor cu clieniții fideli și clieniții noi
- Auditarea produselor în cantități și intervale optime în cadrul sucursalelor companiei
Aprilie 2016 - Iulie 2016
3 luni
Operator Universal
Mobias Banca
Chișinău
- Actualizarea și anularea conturilor bancare a clienților
- Folosirea Microsoft Excel pentru a aranja și colecta date despre procesele și procedurile de automatizare
pentru raportarea zilnică
- Efectuarea tranzacții valutare și raportarea numerarului bancarului pe zi
- Implementarea decontărilor cu clienții băncii
- Servicii de schimb valutar
- Servicii de transferuri bancare
- Servicii de achitarea a facturilor, chitanțelor, amenzilor
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Mediu
Domeniile dorite
Studii: Superioare
Absolvit în: 2016
ASEM
Facultatea: Business & Administrare
Specialitatea: Мarketing și Logistică
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2013
Contabilitate și Audit
Organizator: Colegiul Național de Comerț al ASEM
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: B
Cu automobil personal
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".