50 ani
Feminin
Chișinău
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Bună ziua,
Sunt în căutarea unui loc de muncă part-time, remote cu disponibilitate imediata și doresc să mă prezint:
Locuiesc în Italia, posed cunoștințe avansate de limba italiană și abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office. Am experiență profesională, dar sunt dornică și motivată să învăț, și alte lucruri noi, având ca obiectiv dezvoltarea mea profesională și contribuirea la succesul inteprinderii din care voi face parte.
Vă mulțumesc pentru atenție și aștept cu interes oportunități de colaborare.
TOP Competențe
Experiența profesională
Aprilie 2023 - Prezent
1 an 8 luni
Angajat administrativ-contabil
SIAF spa
Florenţa, Italia
- Documentația contabilă primară, evidența stocurilor de mărfuri și materiale, mijloace fixe.
- Documentația primară, facturile fiscale, acte de verificare, calculul cheltuielilor, raportarea contabilă, controlul prețurilor.
Februarie 2020 - Octombrie 2020
8 luni
Angajat administrativ logistica
FG Verniciatura
Florenţa, Italia
- Managementul comenzilor și furnizorilor (analiza prețurilor pieței, emiterea comenzilor, gestionarea timpului de livrare, controlul DDT al mărfurilor primite).
- Gestionarea devizelor si transmiterea ofertelor comerciale catre clienti.
- Secretariatul general și front office, managementul jurnalului și apelurile telefonice, memento-uri de plată.
- Managementul depozitului (codificarea mărfurilor primite pe Excel, pregătirea etichetelor, gestionarea documentației tehnice (DDT), expedierea produsului finit) Introducerea datelor.
Iulie 2007 - Februarie 2019
11 ani 8 luni
Angajat achizitii, logistica si depozit
Florence University of the Arts
Florenţa, Italia
- Relatii cu Furnizorii: intocmirea comenzilor de achizitie, contacte cu furnizorii, controlul bunurilor primite, controlul facturilor si bonurilor de livrare, gestionarea eventualelor retururi si reclamatii, introducerea comenzilor.
- Intocmirea registrului de cont si coordonarea cu administratia.
- Gestionarea plăților online, prin home banking.
- Inregistrarea documentelor contabile in prima nota, controlul datelor si actualizarea fiselor si tabelelor client/furnizor, intocmirea documentelor de vanzare si cumparare (comenzi, bonuri de livrare, chitante, facturi), arhivarea documentelor.
- Activități de secretariat: gestionarea poștei electronice, arhivarea practicilor administrative, introducerea datelor contabile în sistemul de management, planificarea agendelor de programare, relațiile cu elevii și profesorii.
- Intocmirea inventarelor.
Septembrie 1996 - Ianuarie 2001
4 ani 5 luni
Profesor de biologie si chimie
Liceul A. Donici
Orhei
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Mediu
Italiană Fluent
Engleză Elementar
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 1996
Universitatea din Tiraspol
Facultatea: biologie și chimie
Specialitatea: biologie și chimie
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2022
Curs de Contabil administrativ, intocmirea plații - 72 ore
Organizator: Yous S.r.l. Milano
Absolvit în: 2020
Curs de operator aministrativ, plați și contribute - 160 ore
Organizator: Atena S.p.A. Florența
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Remote
Programul de muncă
Part-time
Flexibil
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".