Angajat administrativ, Remote, Limba Italiana

age 50 ani

Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Bună ziua,
Sunt în căutarea unui loc de muncă part-time, remote cu disponibilitate imediata și doresc să mă prezint:
Locuiesc în Italia, posed cunoștințe avansate de limba italiană și abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office. Am experiență profesională, dar sunt dornică și motivată să învăț, și alte lucruri noi, având ca obiectiv dezvoltarea mea profesională și contribuirea la succesul inteprinderii din care voi face parte.
Vă mulțumesc pentru atenție și aștept cu interes oportunități de colaborare.

Vezi mai mult

TOP Competențe

Achiziție 11 ani
Planificarea Resurselor Întreprinderii 11 ani
Planificarea Produsului 11 ani
Operațiuni Logistice 11 ani
Controlul Stocurilor 11 ani
Gestionarea Datelor 11 ani

Experiența profesională

Aprilie 2023 - Prezent
1 an 8 luni

Angajat administrativ-contabil

SIAF spa

Florenţa, Italia

Operațiuni Administrative Abilități de Bugetare Contabilitate Analiza Datelor Lucrul în Echipă Procesele de Facturare

- Documentația contabilă primară, evidența stocurilor de mărfuri și materiale, mijloace fixe.
- Documentația primară, facturile fiscale, acte de verificare, calculul cheltuielilor, raportarea contabilă, controlul prețurilor.

Februarie 2020 - Octombrie 2020
8 luni

Angajat administrativ logistica

FG Verniciatura

Florenţa, Italia

Managementul Achizițiilor Gestionarea Relațiilor cu Clienții Evaluarea Furnizorilor Experiență de Secretariat Abilități de Introducere a Datelor

- Managementul comenzilor și furnizorilor (analiza prețurilor pieței, emiterea comenzilor, gestionarea timpului de livrare, controlul DDT al mărfurilor primite).
- Gestionarea devizelor si transmiterea ofertelor comerciale catre clienti.
- Secretariatul general și front office, managementul jurnalului și apelurile telefonice, memento-uri de plată.
- Managementul depozitului (codificarea mărfurilor primite pe Excel, pregătirea etichetelor, gestionarea documentației tehnice (DDT), expedierea produsului finit) Introducerea datelor.

Iulie 2007 - Februarie 2019
11 ani 8 luni

Angajat achizitii, logistica si depozit

Florence University of the Arts

Florenţa, Italia

Achiziție Operațiuni Logistice Controlul Stocurilor Gestionarea Datelor Planificarea Produsului Planificarea Resurselor Întreprinderii

- Relatii cu Furnizorii: intocmirea comenzilor de achizitie, contacte cu furnizorii, controlul bunurilor primite, controlul facturilor si bonurilor de livrare, gestionarea eventualelor retururi si reclamatii, introducerea comenzilor.
- Intocmirea registrului de cont si coordonarea cu administratia.
- Gestionarea plăților online, prin home banking.
- Inregistrarea documentelor contabile in prima nota, controlul datelor si actualizarea fiselor si tabelelor client/furnizor, intocmirea documentelor de vanzare si cumparare (comenzi, bonuri de livrare, chitante, facturi), arhivarea documentelor.
- Activități de secretariat: gestionarea poștei electronice, arhivarea practicilor administrative, introducerea datelor contabile în sistemul de management, planificarea agendelor de programare, relațiile cu elevii și profesorii.
- Intocmirea inventarelor.

Septembrie 1996 - Ianuarie 2001
4 ani 5 luni

Profesor de biologie si chimie

Liceul A. Donici

Orhei

Lucru cu elevii Biologie Chimie

Competențe

Lucrul în Echipă Operațiuni Logistice Microsoft Excel Proceduri de Birou Contabilitate Software de Contabilitate Contabilitate Financiară Microsoft Outlook Microsoft Office Servicii Bancare Extrase de Cont Evaluarea Furnizorilor Gestionarea Datelor Înregistrarea Datelor Rezolvarea Problemelor Gestionarea Ofertelor Aprovizionare Strategică Managementul Achizițiilor Prelucrarea Documentelor Planificarea Financiară Planificarea Conturilor Responsabilitate Profesională Gestionarea Recepției Apelurilor Telefonice Planificarea lucrului

Limbi

Română Nativ

Rusă Mediu

Italiană Fluent

Engleză Elementar

Domeniul dorit

Achiziții / Aprovizionare

Studii: Superioare

Absolvit în: 1996

Universitatea din Tiraspol

Facultatea: biologie și chimie

Specialitatea: biologie și chimie

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2022

Curs de Contabil administrativ, intocmirea plații - 72 ore

Organizator: Yous S.r.l. Milano

Absolvit în: 2020

Curs de operator aministrativ, plați și contribute - 160 ore

Organizator: Atena S.p.A. Florența

Preferințe pentru job

Locul de muncă

Remote

Programul de muncă

Part-time

Flexibil

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".