35 ani
Feminin
Chișinău
16 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
TOP Competențe
Experiența profesională
Ianuarie 2023 - Prezent
1 an 11 luni
Șef centru administrare și suport tehnologic
Serviciul Hidrometeorologic de Stat.
Chișinău
- Rresponsabilă de organizarea și ghidarea echipei din cadrul Centrului;
- Coordonează planul de achiziții și verifică procedurile desfășurate;
- Determină obiectivele de activitate, planul de acțiuni ale Centrului și stabilește căile și termenele de realizare ale acestora;
- Responsabilă de elaborarea și monitorizarea planurilor și programelor strategice de dezvoltare a insituției;
- Responsabilă de necesitățile logistice ale Serviciului;
- management de proiect pentru proiectele naționale și internaționale din cadrul instituției;
- Responsabilă de domeniile finanțe, resurse umane. management documente,relații internaționale, presa, logistică, aprovizionare, it.
Februarie 2020 - Ianuarie 2023
3 ani
2022 șef centru administrativ
Serviciul Hidrometeorologic de Stat
Chișinău
- Responsabilă de organizarea, și dirijarea activității Centrului;
- Organizează și coordonează procesul de elaborare a bugetului în cadrul Serviciului, emite instrucțiuni și stabilește proceduri interne;
- Determină obiectivele de activitate, planul de acțiuni ale Centrului și stabilește căile și termenele de realizare ale acestora;
- Responsabilă de elaborarea și monitorizarea planurilor și programelor strategice de dezvoltare a insituției;
- Responsabilă de lansarea, promovarea campaniilor mediatice prvind promovarea Serviciului;
- Responsabilă de dezvoltarea și monitorizarea conceptului de comunicare internă și externă;
- Responsabilă de identificarea și realizarea parteneriatelor naționale și internaționale reciproc avantajoase.
Iunie 2017 - Februarie 2020
2 ani 9 luni
Șef centru economie, finanțe și ev.contabilă
Serviciul Hidrometeorologic de Stat.
Chișinău
- Responsabil de organizarea, conducerea, controlul și răspunderea pentru desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a Serviciului în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
- Participă la efectuarea invenatierii resurselor bănești, decontărilor și valorilor materiale, determinarea la timp și corectă a rezultatelor inventarierii și reflectarea lor în evidență;
- Responsabil de planificarea bugetului si achizitiilor publice;
- Responsabil de efectuarea controlului asupra corectitudinii calcularii si achitarii salariilor angajatilordin cadrul Serviciului Hidrometeorologic de Stat;
- Participă la elaborarea cadrului Bugetar pe termen mediu;
- Responsabil de efectuarea controlului asupra corectitudinii şi economiei cheltuielilor de mijloace, destinate pentru întreţinerea totală a Serviciului Hidrometeorologic de Stat;
- Responsabil de evidenţa la timp şi exactă a rezultatelor activităţii financiare a instituției;
- Participă la organizarea procedurilor de achiziții publice.
Decembrie 2016 - Mai 2017
6 luni
Ianuarie 2016 - Decembrie 2016
11 luni
- Responsabil de efectuarea și reflectarea operațiunilor de cumpărare/vînzare a valutei, privind depozitele și alte plasamente în valută străină, operațiunilor cu valorile mobiliare în valută străină, contabilizarea cheltuielilor aferente dobinzilor si comisioanelor în conturile analitice bilanțiere și extrabilanțiere conform Planului de conturi al BNM;
- Participă la perfectarea lunară a raportului privind rulajele și soldurile în conturile organizaților financiare internaționale;
- Corespondența cu Băncile, organele statului și alte organizații privind efectuarea contabilizărilor operațiunilor efectuate de BNM.
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Fluent
Engleză Fluent
Spaniolă Comunicare
Franceză Mediu
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 2011
Academia de Studii Economice din Moldova, Chişinău
Facultatea: Business şi administrarea afacerilor
Absolvit în: 2010
Academia de Studii Economice din Moldova, Chişinău
Facultatea: contabilitate
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2022
Curs Management de proiect, certificat nr. IE-21/487
Organizator: Centrului de formare antreprenorială din cadrul Camerei de Comerț.
Absolvit în: 2021
certificat de dezvoltare a capacităților profesionale
Organizator: centrul de tehnologii informaționale în finanțe
Absolvit în: 2020
dezvoltare profesională, management si leadership
Organizator: acade,oa de admnistrare publica
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Remote
Programul de muncă
Flexibil
Permis de conducere
Categoria: B
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".