38 ani
Feminin
Chișinău
13 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
– Excelente abilitati comunicationale, fire dinamica, sociabila, usor adaptabila
– Ma adaptez usor la conditiile de munca
– Invat lucruri noi si imi formez usor noi deprinderi profesionale
Cunoștințe de oprerare a calculatorului:
- Microsoft Office: Word, Excel , Power Point- nivel avansat;
- Programa 1C versiunea 8.2 , 8.3
Experiența profesională
Aprilie 2018 - Prezent
6 ani 8 luni
Contabil
SRL ,,Runat Consulting
Chișinău
- Responsabil de evidenta primara a contabilitatii mai multor companii cu diferite genuri de activitate
- Prelucrarea documentelor primare, efectuarea transferurilor bancare, furnizarea informatiei necesare referitor la solduri, debitori/creditori, situatia contului curent
- Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu solicitările parvenite la zi.
- Gestionarea dosarelor personale ale angajaților.
- Asigurarea unei bune evidențe a carnetelor de muncă.
- Întocmirea tabelelor de pontaj.
- Organizarea, evidenţa contabilă în domeniul salarizării şi normarea muncii în cadrul întreprinderii;
- Verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj;
- Întocmirea adeverinţelor la cererea salariaţilor;
- Completarea raportărilor lunare, trimestriale sau anuale;
Iulie 2017 - Februarie 2018
8 luni
Contabil
IPCES Univers Academic
Chișinău
- Ținerea evidenței zilnice privind activitățile de încasări și plăti prin casierie.
- Întocmirea zilnică a chitanțelor pentru sumele încasate, a Registrului de casă,
- Încasarea sumelor de bani pentru achizițiile efectuate,
- Întocmirea ordinele de plată pe baza facturilor și a ordinului de plată.
- Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu solicitările parvenite la zi.
- Gestionarea dosarelor personale ale angajaților.
- Asigurarea unei bune evidențe a carnetelor de muncă.
- Întocmirea tabelelor de pontaj.
- Organizarea, evidenţa contabilă în domeniul salarizării şi normarea muncii în cadrul întreprinderii;
- Verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj;
- Întocmirea adeverinţelor la cererea salariaţilor;
- Completarea raportărilor lunare, trimestriale sau anuale;
Mai 2009 - Iulie 2017
8 ani 3 luni
Economist
DETS s.Centru
Chișinău
Primirea și prelucrarea listelor tarifare a insituțiilor preuniversitare și extrașcolare pentru calcularea stagiului și stabilirea salariului tarifar;
- Întocmirea Rețelei de state și contingente ala instituțiilor preuniversitare;
- Repartizarea lunară a cheltuielilor pe fiecare articol și pe instituții în baza cifrelor de control;
- Întocmirea devizelor de cheltuieli pe articole a instituțiilor preuniversitare;
- Calaculele la devizele de cheltuieli pe articole a instituțiilor preuniversitare;
- Implementarea și dezvoltarea sistemului de management financiar și control.
Contabil secția Achiziții Publice - Direcția Educație tineret și sport s.Centru 01.04.2015- 07.07.2017
Obligațiunile funcționale:
- elaborarea şi publicarea anunţului de intenţie în Buletinul Achiziţiilor Publice privitor la achiziționarea bunurilor, serviciilor sau lucrărilor;
- întocmirea şi expedierea invitaţiilor de participare la preselecţie;
- întocmirea scrisorii de solicitare pentru anunţarea licitaţiei publice şi Cererea Ofertei de Prețuri;
- pregătirea pachetului de documente pentru licitaţie;
- întocmirea caietului de sarcini în conformitate cu prevederile legislaţiei cu incidenţă în domeniul achiziţiilor publice cuprinzând, în mod obligatoriu, toate caracteristicile, astfel încât obiectul achiziţiei să corespundă necesităţilor şi să asigure calitatea;
- asigurarea remiterii invitaţiilor de participare la concurs, către un număr cât mai mare al operatorilor economici, precum şi înregistrarea faptului utilizării uneia din procedurile de transmitere a invitaţiilor;
- procedura de publicare a licitaţiei publice şi înregistrarea documentelor de licitaţie;
efectuarea preselecţiei, deschiderea, ofertelor operatorilor economici, prezentate la procedurile de achiziţie;
- întocmirea dării de seamă, privind procedura de achiziţie;
- prezentarea contractelor spre înregistrare la Agenţia Achiziţii Publice;
- întocmirea obligatorie a dării de seamă anuale privind contractele de achiziţie publică de valoare mică încheiate în perioada de referinţă şi prezentarea acestora Agenţiei Achiziţii publice;
- gestionarea contractelor de achiziţie încheiate cu furnizorii;
- întocmirea şi păstrarea dosarelor de achiziţii publice în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr.9 din 17.01.2008 pentru aprobarea „Regulamentului cu privire la întocmirea şi păstrarea dosarului de achiziţii publice";
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Elementar
Studii: Superioare
Absolvit în: 2008
USM
Facultatea: Economie
Specialitatea: Finante si banci
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".