Șef Departament Achiziții și Logistică
SBC-HR
№14910160, 6 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 25 000 Până la 30 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Compania oferă:
Oficiul companiei – centru orașului Chișinău
Grafic de lucru: luni – vineri, de la 09:00 până la 18:00
Buget salarial 25 000 – 30 000 MDL
Posibilități de creștere personală și profesională
Responsabilități:
Gestionarea achizițiilor: dezvoltarea și implementarea unei strategii de achiziții; căutarea și selectarea furnizorilor; gestionarea stocurilor pentru a menține un nivel corespunzător al stocurilor.
Gestionarea logisticii: elaborarea și implementarea strategiei logistice; optimizarea rutelor și a costurilor; asigurarea legăturii cu vânzările, producția și finanțele pentru a coordona planurile de aprovizionare și achiziții.
Analiza și raportarea: analiza tendințelor pieței, a prețurilor și a condițiilor de aprovizionare; raportarea privind indicatorii-cheie de performanță (KPI), inclusiv nivelurile stocurilor, costurile logistice și livrarea la timp; elaborarea de propuneri pentru a asigura eficiența proceselor de aprovizionare și logistică.
Cerințele companiei:
Experiență de lucru într-o poziția similară
Experiența în achiziții și logistică de la 3 ani și cel puțin 2 ani de experiență într-o poziție de managment
Studii superioare în economie sau în domenii conexe
Experiența în MS Office, 1C, Power BI va constitui un avantaj
Cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor: română și rusă
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md.
Aplică acum: http://sbc-hr.vacancy.tilda.ws/sef_departament_achiziii
Telefon: +373 68695904 APLICĂ AICI
Oficiul companiei – centru orașului Chișinău
Grafic de lucru: luni – vineri, de la 09:00 până la 18:00
Buget salarial 25 000 – 30 000 MDL
Posibilități de creștere personală și profesională
Responsabilități:
Gestionarea achizițiilor: dezvoltarea și implementarea unei strategii de achiziții; căutarea și selectarea furnizorilor; gestionarea stocurilor pentru a menține un nivel corespunzător al stocurilor.
Gestionarea logisticii: elaborarea și implementarea strategiei logistice; optimizarea rutelor și a costurilor; asigurarea legăturii cu vânzările, producția și finanțele pentru a coordona planurile de aprovizionare și achiziții.
Analiza și raportarea: analiza tendințelor pieței, a prețurilor și a condițiilor de aprovizionare; raportarea privind indicatorii-cheie de performanță (KPI), inclusiv nivelurile stocurilor, costurile logistice și livrarea la timp; elaborarea de propuneri pentru a asigura eficiența proceselor de aprovizionare și logistică.
Cerințele companiei:
Experiență de lucru într-o poziția similară
Experiența în achiziții și logistică de la 3 ani și cel puțin 2 ani de experiență într-o poziție de managment
Studii superioare în economie sau în domenii conexe
Experiența în MS Office, 1C, Power BI va constitui un avantaj
Cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor: română și rusă
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md.
Aplică acum: http://sbc-hr.vacancy.tilda.ws/sef_departament_achiziii
Telefon: +373 68695904 APLICĂ AICI
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳