Office manager
eBloc.md
№14895882, 3 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 10 000 Până la 12 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
«eBloc» este o companie cu o vastă experiență în administrarea și deservirea clădirilor premium din Chișinău. Companie de top din Chișinău care prestează o gamă largă de servicii la complexe rezidențiale și clădiri.
Căutăm un Office manager în domeniul de administrare blocuri locative.
Grafic de lucru: luni-vineri; 08:30 - 17:00.
Responsabilități:
Îndeplinirea task-urilor administrative alături de directorul general;
Organizarea și participarea la ședințe interne și externe, întâlniri cu clienții și alte evenimente;
Aprovizionarea oficiului cu rechizite/consumabile;
Recepţionarea şi redirecționarea apelurilor telefonice și email-urilor;
Primirea corespondenței primite;
Redactarea de scrisori, rapoarte, solicitări de informații către departamentele din cadrul întreprinderii, precum și răspunsuri și oferte de preț.
Cerințe:
Experiență în domeniul administrativ, vânzări, relații cu clienți;
Studii medii/superioare;
Cunoașterea avansată a limbii română și rusă, engleza constituie un avantaj;
Persoană creativă, responsabilă și cu dorință de a învăța lucruri noi;
Abilități de negociere și convingere.
Dacă ești interesat(ă) de oferta noastră, așteptăm CV-ul tău la adresa de email hr@ebloc.md sau să contactezi la numărul de telefon 078818100. E-mail: hr@ebloc.md
Telefon: 078818100
Căutăm un Office manager în domeniul de administrare blocuri locative.
Grafic de lucru: luni-vineri; 08:30 - 17:00.
Responsabilități:
Îndeplinirea task-urilor administrative alături de directorul general;
Organizarea și participarea la ședințe interne și externe, întâlniri cu clienții și alte evenimente;
Aprovizionarea oficiului cu rechizite/consumabile;
Recepţionarea şi redirecționarea apelurilor telefonice și email-urilor;
Primirea corespondenței primite;
Redactarea de scrisori, rapoarte, solicitări de informații către departamentele din cadrul întreprinderii, precum și răspunsuri și oferte de preț.
Cerințe:
Experiență în domeniul administrativ, vânzări, relații cu clienți;
Studii medii/superioare;
Cunoașterea avansată a limbii română și rusă, engleza constituie un avantaj;
Persoană creativă, responsabilă și cu dorință de a învăța lucruri noi;
Abilități de negociere și convingere.
Dacă ești interesat(ă) de oferta noastră, așteptăm CV-ul tău la adresa de email hr@ebloc.md sau să contactezi la numărul de telefon 078818100. E-mail: hr@ebloc.md
Telefon: 078818100
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳