Office Manager

Carmez Processing SRL №14818211, 8 noiembrie 2024
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: Posibil fără experiență
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Cerinte:

Experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
Studii superioare;
Cunoștințe de programe Word, Excel, CRM, Outlook;
Cunoașterea limbilor româna și rusă;
Abilitaţi de coordonare, organizare şi planificare;
Atenție la detalii, spirit de iniţiativă, diplomaţie, flexibilitate, disciplină, responsabilitate.

Cerinţe faţă de candidat:

Informarea prin intermediul rețelelor sociale, site-uri de anunțuri etc. despre serviciile companiei;
Răspundere la telefon, mesaje, etc.;
Asigurarea funcționării biroului: comandarea papetariei, consumabilelor etc.;
Monitorizarea activității serviciului de curierat și a personalului tehnic;
Primirea și procesarea corespondenței de intrare și de ieșire;
Asigurarea funcționalității echipamentelor de birou și de afaceri;
Organizarea călătoriilor și deplăsărilor: rezervare bilete, rezervări hotel etc.;
Participarea la organizarea de evenimente corporative;
Executarea instrucțiunilor de la Administratorul companiei.

Compania oferă:

Pachet salarial atractiv;
Prînz gratuit;
Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională.

Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Telefon: 060690077
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide