Economist
Întreprinderea de Stat ”Epediția Hidro-Geologică din Moldova”
№14327316, 16 iulie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 12 000 Până la 17 500 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Responsabilități de bază:
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare, inclusiv bugete și indicatori de performanță;
- Analiza și interpretarea datelor financiare pentru a susține procesul de luare a deciziilor în cadrul companiei;
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de planificare financiară;
Identificarea și implementarea oportunităților de eficientizare a costurilor;
- Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura coerența bugetelor și planurilor;
- Asigurarea conformității rapoartelor financiare cu standardele interne și externe;
- Colaborarea cu departamentele de producere pentru a sprijini creșterea și profitabilitatea intreprinderei;
Cerințe pentru candidatul potrivit:
- Studii superioare în Economie, Finanțe, Contabilitate sau domenii relevante;
- Experiență de minim 2 ani într-o funcție similară;
- Abilități avansate în utilizarea instrumentelor de calcul și software de gestionare financiară;
- Experiență în domeniul bugetării și planificării;
- Cunoștințe solide în analiza financiară și raportare;
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Oficiu amplasat in centrul capitalei;
- Program de lucru:
Luni-Vineri, 09:00-18:00
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare, inclusiv bugete și indicatori de performanță;
- Analiza și interpretarea datelor financiare pentru a susține procesul de luare a deciziilor în cadrul companiei;
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de planificare financiară;
Identificarea și implementarea oportunităților de eficientizare a costurilor;
- Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura coerența bugetelor și planurilor;
- Asigurarea conformității rapoartelor financiare cu standardele interne și externe;
- Colaborarea cu departamentele de producere pentru a sprijini creșterea și profitabilitatea intreprinderei;
Cerințe pentru candidatul potrivit:
- Studii superioare în Economie, Finanțe, Contabilitate sau domenii relevante;
- Experiență de minim 2 ani într-o funcție similară;
- Abilități avansate în utilizarea instrumentelor de calcul și software de gestionare financiară;
- Experiență în domeniul bugetării și planificării;
- Cunoștințe solide în analiza financiară și raportare;
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Oficiu amplasat in centrul capitalei;
- Program de lucru:
Luni-Vineri, 09:00-18:00
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut