Economist
SRL Ograda Verde
№14092371, 20 mai 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
SRL Ograda Verde, fondată in anul 2021, cu domeniul de activitate in agricultură (creșterea porcinelor). În contextul extinderii capacităților de producere, diversificării produsului și dezvoltarii continue, este in căutarea unui Economist cu experiență in domeniul zootehniei.
Responsabilități de bază:
-Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare, inclusiv bugete și indicatori de performanță;
-Analiza și interpretarea datelor financiare pentru a susține procesul de luare a deciziilor in cadrul companiei;
-Dezvoltarea și implementarea strategiilor de planificare financiară;
-Identificarea și implementarea oportunităților de eficientizare a costurilor;
-Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura coerența bugetelor și planurilor;
-Asigurarea conformității rapoartelor financiare cu standardele interne și externe;
-Colaborarea cu departamentele de vânzări pentru a sprijini creșterea și profitabilitatea intreprinderei;
Cerințe pentru candidatul potrivit:
-Studii superioare în Economie, Finanțe, Contabilitate sau domenii relevante;
-Experiență de minim 2 ani într-o funcție similară în domeniul zootehniei;
-Abilități avansate în utilizarea instrumentelor de calcul și software de gestionare financiară;
-Experiență în domeniul bugetării și planificării;
-Cunoștințe solide în analiza financiară și raportare;
Beneficii:
-Pachet salarial competitiv;
-Oportunitate de dezvoltare profesională;
-Oficiu amplasat in centrul capitalei;
Program de lucru:
-Luni-Vineri, 09:00-18:00
Pentru a aplica la acest post vacant, solicitanții sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: office@ogradaverde.md
Responsabilități de bază:
-Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare, inclusiv bugete și indicatori de performanță;
-Analiza și interpretarea datelor financiare pentru a susține procesul de luare a deciziilor in cadrul companiei;
-Dezvoltarea și implementarea strategiilor de planificare financiară;
-Identificarea și implementarea oportunităților de eficientizare a costurilor;
-Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura coerența bugetelor și planurilor;
-Asigurarea conformității rapoartelor financiare cu standardele interne și externe;
-Colaborarea cu departamentele de vânzări pentru a sprijini creșterea și profitabilitatea intreprinderei;
Cerințe pentru candidatul potrivit:
-Studii superioare în Economie, Finanțe, Contabilitate sau domenii relevante;
-Experiență de minim 2 ani într-o funcție similară în domeniul zootehniei;
-Abilități avansate în utilizarea instrumentelor de calcul și software de gestionare financiară;
-Experiență în domeniul bugetării și planificării;
-Cunoștințe solide în analiza financiară și raportare;
Beneficii:
-Pachet salarial competitiv;
-Oportunitate de dezvoltare profesională;
-Oficiu amplasat in centrul capitalei;
Program de lucru:
-Luni-Vineri, 09:00-18:00
Pentru a aplica la acest post vacant, solicitanții sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: office@ogradaverde.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut