Contabil(ă)
SRL Ograda Verde
№14092372, 24 mai 2024
Oraș:
Telenești
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
SRL Ograda Verde, fondată in anul 2021, cu domeniul de activitate in agricultură (creșterea porcinelor). În contextul extinderii capacităților de producere, diversificării produsului și dezvoltarii continue, este in căutarea unui Contabil (în producere) .
Responsabilități de bază:
-Înregistrarea tranzacțiilor financiare în registrele contabile ale companiei;
-Emiterea facturilor pentru clienți și procesarea facturilor de la furnizori;
-Dezvoltarea și implementarea strategiilor de planificare financiară;
-Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura coerența bugetelor și planurilor;
-Asigurarea conformității rapoartelor financiare cu standardele interne și externe;
-Colaborarea cu departamentele de vânzări pentru a sprijini creșterea și profitabilitatea intreprinderei;
Cerințe pentru candidatul potrivit:
-Studii superioare în Economie, Finanțe, Contabilitate sau domenii relevante;
-Experiență de minim 6 luni într-o funcție similară;
-Abilități avansate în utilizarea instrumentelor de calcul și software de gestionare financiară;
-Experiență în domeniul bugetării și planificării;
-Cunoștințe avansate în Excel și 1C;
-Înțelegerea aprofundată a standardelor contabile și fiscale;
-Experiență in domeniul zootehniei va constitui un avantaj;
Beneficii:
-Pachet salarial competitiv;
-Oportunitate de dezvoltare profesională;
Program de lucru:
-Luni-Vineri, 09:00-18:00
Locul de muncă: r-ul Telenești, or. Telenești
Pentru a aplica la acest post vacant, solicitanții sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: office@ogradaverde.md
Responsabilități de bază:
-Înregistrarea tranzacțiilor financiare în registrele contabile ale companiei;
-Emiterea facturilor pentru clienți și procesarea facturilor de la furnizori;
-Dezvoltarea și implementarea strategiilor de planificare financiară;
-Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura coerența bugetelor și planurilor;
-Asigurarea conformității rapoartelor financiare cu standardele interne și externe;
-Colaborarea cu departamentele de vânzări pentru a sprijini creșterea și profitabilitatea intreprinderei;
Cerințe pentru candidatul potrivit:
-Studii superioare în Economie, Finanțe, Contabilitate sau domenii relevante;
-Experiență de minim 6 luni într-o funcție similară;
-Abilități avansate în utilizarea instrumentelor de calcul și software de gestionare financiară;
-Experiență în domeniul bugetării și planificării;
-Cunoștințe avansate în Excel și 1C;
-Înțelegerea aprofundată a standardelor contabile și fiscale;
-Experiență in domeniul zootehniei va constitui un avantaj;
Beneficii:
-Pachet salarial competitiv;
-Oportunitate de dezvoltare profesională;
Program de lucru:
-Luni-Vineri, 09:00-18:00
Locul de muncă: r-ul Telenești, or. Telenești
Pentru a aplica la acest post vacant, solicitanții sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: office@ogradaverde.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut