Contabil(ă)
SC CONTINFORM-SERVICE SRL
№13154030, 25 noiembrie 2024
Oraș:
Bălți
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Dragi prieteni, suntem în căutarea unui Contabil(ă) în or. Bălți, domeniu de activitate - prestări servicii contabile.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare sau medii în domeniu;
- Caracter independent, orientare spre rezultat și asumarea răspunderii pentru atingerea acestuia;
- Cu experienţă în domeniul financiar-contabil minim 1 an;
- Cunoașterea obligatorie a limbilor română și rusă;
- Bune cunoștințe în utilizarea pachetului Microsoft Office;
- Abilități excelente de comunicare, convingere și negociere;
- Capacitatea de a înțelege şi soluţiona necesităţile şi nevoile clienţilor;
- Cunoașterea softul contabil 1C (v8).
Responsabilități:
- Evidența primară a contabilității mai multor companii (clienți), cu diferite genuri de activitate;
- Lucru în direct cu directorii pentru a obține documentele primare, a efectua transferurile bancare, a furniza informația necesară clientului referitor la solduri, debitori/creditori, situația contului curent, etc.;
- Întocmirea rapoartelor fiscale și statistice;
- Participarea la inventarierea mărfurilor ș.a;
- Colaborare cu contabilul șef care te va ghida în întrebările care nu-ți sunt clare.
Compania oferă:
- Salariu motivant în conformitate cu cerințele poziției;
- Posibilități de instruire și perfecționare;
- Posibilitate de realizare și dezvoltare a carierei.
Program de activitate: full-time de la 8-30 la 17-30 (pauză de prânz de la 12.30-13.30)
Cum aplici?
Expediază CV-ul cu foto, specificând poziția pentru care candidezi, la adresa: hr.contaudit@mail.ru, sau ne scrieți pe viber, whatsapp la numărul de telefon: +373 697 40 000
1 - preselecţia se realizează în baza concursului de CV-uri;
2 - convorbire telefonică;
2 - interviu online.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare sau medii în domeniu;
- Caracter independent, orientare spre rezultat și asumarea răspunderii pentru atingerea acestuia;
- Cu experienţă în domeniul financiar-contabil minim 1 an;
- Cunoașterea obligatorie a limbilor română și rusă;
- Bune cunoștințe în utilizarea pachetului Microsoft Office;
- Abilități excelente de comunicare, convingere și negociere;
- Capacitatea de a înțelege şi soluţiona necesităţile şi nevoile clienţilor;
- Cunoașterea softul contabil 1C (v8).
Responsabilități:
- Evidența primară a contabilității mai multor companii (clienți), cu diferite genuri de activitate;
- Lucru în direct cu directorii pentru a obține documentele primare, a efectua transferurile bancare, a furniza informația necesară clientului referitor la solduri, debitori/creditori, situația contului curent, etc.;
- Întocmirea rapoartelor fiscale și statistice;
- Participarea la inventarierea mărfurilor ș.a;
- Colaborare cu contabilul șef care te va ghida în întrebările care nu-ți sunt clare.
Compania oferă:
- Salariu motivant în conformitate cu cerințele poziției;
- Posibilități de instruire și perfecționare;
- Posibilitate de realizare și dezvoltare a carierei.
Program de activitate: full-time de la 8-30 la 17-30 (pauză de prânz de la 12.30-13.30)
Cum aplici?
Expediază CV-ul cu foto, specificând poziția pentru care candidezi, la adresa: hr.contaudit@mail.ru, sau ne scrieți pe viber, whatsapp la numărul de telefon: +373 697 40 000
1 - preselecţia se realizează în baza concursului de CV-uri;
2 - convorbire telefonică;
2 - interviu online.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut