Contabil(ă) în alimentație publică
Jazz Hotel
№14929979, 9 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
MERCURE CHISINAU CENTER JAZZ este primul hotel din brandul Mercure deschis în Republica Moldova - membru rețelei ACCOR GROUP. Situat într-o zonă care îmbină în mod ideal atracțiile turistice și destinațiile de afaceri, suntem în căutarea unui contabil în alimentație publică dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre.
Principalele cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul finanțe/contabilitate.
Se permite si fara experienta
Cunoașterea programului 1-C,se considera un avantaj
Cunoașterea PC: Word, Excel
Cunoașterea limbilor română, rusă.
Abilități interpersonale de lucru în echipă și de comunicare.
Gândire analitică, atenție la detalii, onestitate.
Responsabilități:
Examinarea facturilor pentru alimente, băuturi și produse nealimentare.
Atribuirea prețului de vânzare pentru meniul punctului de vânzare și verificarea meniului lunar.
Introducerea noilor rețete în MC (sistem intern de raportare a costurilor).
Introducerea elementelor noi în sistemul Micros (sistem intern de raportare).
Colectarea și livrarea tuturor facturilor de la furnizori pentru procesul de plată.
Realizarea inventarului lunar în punctele de vânzare ale hotelului.
Întocmirea rapoartelor de cost și a altor rapoarte necesare pentru echipa de management.
Beneficii:
Pachet salarial competitiv.
Instruire și sprijin continuu pentru a vă îmbunătăți abilitățile.
Un mediu de lucru favorabil.
Masă asigurată în timpul programului de lucru.
Acces la carduri de reducere Heartist® pentru toți angajații hotelului, reduceri exclusive la fiecare hotel din rețeaua Accor.
Oportunitatea de a lucra într-un hotel, brand internațional.
Candidații interesați sunt invitați să expedieze CV-ul la adresa de email: HB9H0@accor.com.
Vă așteptăm în echipa noastră! E-mail: HB9H0@accor.com
Telefon: 068676728
Principalele cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul finanțe/contabilitate.
Se permite si fara experienta
Cunoașterea programului 1-C,se considera un avantaj
Cunoașterea PC: Word, Excel
Cunoașterea limbilor română, rusă.
Abilități interpersonale de lucru în echipă și de comunicare.
Gândire analitică, atenție la detalii, onestitate.
Responsabilități:
Examinarea facturilor pentru alimente, băuturi și produse nealimentare.
Atribuirea prețului de vânzare pentru meniul punctului de vânzare și verificarea meniului lunar.
Introducerea noilor rețete în MC (sistem intern de raportare a costurilor).
Introducerea elementelor noi în sistemul Micros (sistem intern de raportare).
Colectarea și livrarea tuturor facturilor de la furnizori pentru procesul de plată.
Realizarea inventarului lunar în punctele de vânzare ale hotelului.
Întocmirea rapoartelor de cost și a altor rapoarte necesare pentru echipa de management.
Beneficii:
Pachet salarial competitiv.
Instruire și sprijin continuu pentru a vă îmbunătăți abilitățile.
Un mediu de lucru favorabil.
Masă asigurată în timpul programului de lucru.
Acces la carduri de reducere Heartist® pentru toți angajații hotelului, reduceri exclusive la fiecare hotel din rețeaua Accor.
Oportunitatea de a lucra într-un hotel, brand internațional.
Candidații interesați sunt invitați să expedieze CV-ul la adresa de email: HB9H0@accor.com.
Vă așteptăm în echipa noastră! E-mail: HB9H0@accor.com
Telefon: 068676728
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut