Contabil(ă) Ialoveni, Sociteni
Mircom Solutions SRL
№15035670, 31 ianuarie 2025
Oraș:
Ialoveni
Studii:
Nu contează
Experiența de munca:
Cu experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Profilul canditatului:
- Studii superioare în contabilitate;
- Experienţă în domeniul contabilității.
- Cunoştiinţe avansate de operare PC (MS Office, Word, Excel) și 1C;
- Bune abilități de comunicare (verbală și scrisă) în limba romană și rusă;
- Capacitatea de planificare, de organizare și de prioritizare a activităților;
- Abilitatea de a lucra rapid, flexibil cu un volum intens de date;
- Atenție la detalii, spirit analitic, responsabilitate și acuratețe.
Responsabilitățile:
- Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor;
- Procesarea în sistemul intern de evidență intrările de materiale și de servicii;
- Casarea materialelor;
- Întocmirea și introducerea facturilor fiscale pe anumite segmente de activitate;
- Evidența operațiunilor (casa-banca);
- Participarea la inventariere și analiza rezultatelor inventarierei;
- Elaborarea Rapoartelor Statistice;
- Evidența operațiunilor de Import/export de marfă și de servicii;
- Alte sarcini specifice funcției.
Compania oferă:
- Pachet social complet;
- Salariul atractiv, calculat în funcție de competențe și de progrese;
- Echipa tânără și prietenoasă.
Dacă sunteți intereseți vă rugăm să expediați CV-ul Dvs. specificînd postul vacant pentru care aplicați, la adresa electronică: office@mircomsolutions.md
- Studii superioare în contabilitate;
- Experienţă în domeniul contabilității.
- Cunoştiinţe avansate de operare PC (MS Office, Word, Excel) și 1C;
- Bune abilități de comunicare (verbală și scrisă) în limba romană și rusă;
- Capacitatea de planificare, de organizare și de prioritizare a activităților;
- Abilitatea de a lucra rapid, flexibil cu un volum intens de date;
- Atenție la detalii, spirit analitic, responsabilitate și acuratețe.
Responsabilitățile:
- Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor;
- Procesarea în sistemul intern de evidență intrările de materiale și de servicii;
- Casarea materialelor;
- Întocmirea și introducerea facturilor fiscale pe anumite segmente de activitate;
- Evidența operațiunilor (casa-banca);
- Participarea la inventariere și analiza rezultatelor inventarierei;
- Elaborarea Rapoartelor Statistice;
- Evidența operațiunilor de Import/export de marfă și de servicii;
- Alte sarcini specifice funcției.
Compania oferă:
- Pachet social complet;
- Salariul atractiv, calculat în funcție de competențe și de progrese;
- Echipa tânără și prietenoasă.
Dacă sunteți intereseți vă rugăm să expediați CV-ul Dvs. specificînd postul vacant pentru care aplicați, la adresa electronică: office@mircomsolutions.md
Telefon:
Persoana de contact:
Mihaela
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut