Consultant / serviciul resurse umane
Centrul Naţional pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal
№5647412, 9 octombrie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
a) Scopul funcţiei:
Contribuie la formarea şi menţinerea unui corp de funcţionari publici profesionişti prin implementarea politicilor şi procedurilor moderne de personal în vederea realizării optime a obiectivelor Centrului, precum și asigurarea protecției interne.
b) Sarcinile de bază ale funcţiei:
1) Ținerea evidenţei corecte a raporturilor de muncă ale personalului Centrului;
2) Participarea la avizarea proiectelor de acte legislative şi normative ce vizează domeniul managementului resurselor umane şi politica raporturilor de muncă;
3) Contribuirea la asigurarea protecției interne a Centrului, a personalului și a informațiilor atribuite la secret de stat, controlul respectării legislației și disciplinei de serviciu de către angajați, prevenirea și combaterea conflictelor de interes în care ar putea fi implicați aceștia;
4) Ținerea evidenţei datelor şi documentelor cu privire la angajaţii Centrului, inclusiv și a dosarelor personale;
5) Organizarea procedurii de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcțiilor publice vacante în cadrul Centrului;
6) Implementarea procesului de dezvoltare profesională al funcţionarilor publici.
Contribuie la formarea şi menţinerea unui corp de funcţionari publici profesionişti prin implementarea politicilor şi procedurilor moderne de personal în vederea realizării optime a obiectivelor Centrului, precum și asigurarea protecției interne.
b) Sarcinile de bază ale funcţiei:
1) Ținerea evidenţei corecte a raporturilor de muncă ale personalului Centrului;
2) Participarea la avizarea proiectelor de acte legislative şi normative ce vizează domeniul managementului resurselor umane şi politica raporturilor de muncă;
3) Contribuirea la asigurarea protecției interne a Centrului, a personalului și a informațiilor atribuite la secret de stat, controlul respectării legislației și disciplinei de serviciu de către angajați, prevenirea și combaterea conflictelor de interes în care ar putea fi implicați aceștia;
4) Ținerea evidenţei datelor şi documentelor cu privire la angajaţii Centrului, inclusiv și a dosarelor personale;
5) Organizarea procedurii de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcțiilor publice vacante în cadrul Centrului;
6) Implementarea procesului de dezvoltare profesională al funcţionarilor publici.
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳