Analist financiar în cadrul departamentului servicii clienți
OCN Sebo Credit
№14197899, 15 iunie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Angajăm și persoane cu dizabilități
Dispuși să angajăm refugiați
Suntem în căutarea unui Analist Financiar în cadrul Departamentului Servicii Clienți
Responsabilități
- Deservirea portofoliu existent
- Calcularea și verificare comisioanelor
- Primirea și semnarea facturilor pentru comision
- Crearea invoce-uri în sistem de operare
- Furnizarea informației necesare subdiviziunilor companiei
- Implicare în modificarea procedurilor de lucru conform noilor cerințe legale și de business
- Analizarea eficienței vânzărilor și acțiunilor promoționale, verificarea vânzări de produse
- Urmărirea rezultatelor reale, comparative cu cele estimate, pregătirea de concluzii
- Participarea la instruirea operatorilor, propuneri de îmbunătățare a proceselor interne
- Pregătirea rapoartelor și dărilor de seamă cu concluzii, constatări, bazate pe datele analizate
Cerințe
- Studii superioare în domeniul finanțelor sau economic.
- Experiență dovedită în poziția similară, de cel puțin 2 ani
- Competente puternice analitice
- Excel la nivel avansat
- Limbile româna, rusa – la nivel avansat, engleza constituie un avantaj
- Înțelegerea produselor creditare constituie un avantaj
- Buna înțelegere a aplicațiilor IT de suport în gestiunea creditelor
De ce Sebo?
- Pachetul salarial motivant
- Dezvoltare profesională într-o companie leader în domeniul FinTech.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md, menționând „Analist Financiar” în subiectul emailului.
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera.
Responsabilități
- Deservirea portofoliu existent
- Calcularea și verificare comisioanelor
- Primirea și semnarea facturilor pentru comision
- Crearea invoce-uri în sistem de operare
- Furnizarea informației necesare subdiviziunilor companiei
- Implicare în modificarea procedurilor de lucru conform noilor cerințe legale și de business
- Analizarea eficienței vânzărilor și acțiunilor promoționale, verificarea vânzări de produse
- Urmărirea rezultatelor reale, comparative cu cele estimate, pregătirea de concluzii
- Participarea la instruirea operatorilor, propuneri de îmbunătățare a proceselor interne
- Pregătirea rapoartelor și dărilor de seamă cu concluzii, constatări, bazate pe datele analizate
Cerințe
- Studii superioare în domeniul finanțelor sau economic.
- Experiență dovedită în poziția similară, de cel puțin 2 ani
- Competente puternice analitice
- Excel la nivel avansat
- Limbile româna, rusa – la nivel avansat, engleza constituie un avantaj
- Înțelegerea produselor creditare constituie un avantaj
- Buna înțelegere a aplicațiilor IT de suport în gestiunea creditelor
De ce Sebo?
- Pachetul salarial motivant
- Dezvoltare profesională într-o companie leader în domeniul FinTech.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md, menționând „Analist Financiar” în subiectul emailului.
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut