Administrator sisteme de operare
Depozitarul central unic al valorilor mobiliare
№6387746, 18 aprilie 2018
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Profilul candidatului:
• studii superioare finalizate în domeniul TIC;
• cunoștințe avansate ale sistemelor de operare MS Windows, aplicații de oficiu, utilizarea și configurarea serviciilor de rețea etc.;
• experiență de cel puțin 2 ani într-un post similar;
• abilitatea de a studia și implementa soluții noi în domeniul TIC;
• cunoașterea limbii engleză la nivel tehnic;
• abilități de autoinstruire și perfecționare profesională;
• responsabilitate, integritate și etică profesională.
Atribuțiile principale:
• administrarea sistemului informațional al companiei (infrastructura TIC, aplicați etc.);
• elaborarea și menținerea în stare actuală a cadrului de gestiune TIC ale companiei;
• gestiunea realațiilor cu furnizorii de servicii TIC;
• gestionarea incidentelor și asigurarea suportului la exploatarea aplicațiilor și serviciilor TIC;
• participarea la planificarea bugetului TIC și organizarea achizițiilor TIC.
Va constitui un avantaj:
• experiența de activitate în cadrul unei instituții financiare bancare sau nebancare.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze o scrisoare de interes și CV-ul la adresa: angajare@dcu.md . Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Despre companie. Depozitarul central unic al valorilor mobiliare este creat în temeiul Legii nr.234/2016 și urmează să devină singura instituție din Republica Moldova care desfășoară activități de evidență, depozitare și decontare a valorilor mobiliare.
• studii superioare finalizate în domeniul TIC;
• cunoștințe avansate ale sistemelor de operare MS Windows, aplicații de oficiu, utilizarea și configurarea serviciilor de rețea etc.;
• experiență de cel puțin 2 ani într-un post similar;
• abilitatea de a studia și implementa soluții noi în domeniul TIC;
• cunoașterea limbii engleză la nivel tehnic;
• abilități de autoinstruire și perfecționare profesională;
• responsabilitate, integritate și etică profesională.
Atribuțiile principale:
• administrarea sistemului informațional al companiei (infrastructura TIC, aplicați etc.);
• elaborarea și menținerea în stare actuală a cadrului de gestiune TIC ale companiei;
• gestiunea realațiilor cu furnizorii de servicii TIC;
• gestionarea incidentelor și asigurarea suportului la exploatarea aplicațiilor și serviciilor TIC;
• participarea la planificarea bugetului TIC și organizarea achizițiilor TIC.
Va constitui un avantaj:
• experiența de activitate în cadrul unei instituții financiare bancare sau nebancare.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze o scrisoare de interes și CV-ul la adresa: angajare@dcu.md . Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Despre companie. Depozitarul central unic al valorilor mobiliare este creat în temeiul Legii nr.234/2016 și urmează să devină singura instituție din Republica Moldova care desfășoară activități de evidență, depozitare și decontare a valorilor mobiliare.
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut