Manager Vânzări B2B - produs software
Avem oferte fantastice pentru tine:
Manager Vânzări B2B - produs software
Despre Clientul nostru pentru care recrutăm:
Suntem cunoscuți pentru angajamentul nostru de a furniza soluții tehnologice inovatoare de software și hardware pentru industria agricolă și a transporturilor. Abordarea noastră de management operațional este una inovativă care urmărește facilitarea dezvoltării bussinessului agricol. Soft-ul nostru, SAS by Cropio, oferă fermierilor control de la distanță asupra vegetației, mașinilor agricole, condițiilor meteo și a parcelelor de teren.
În acest sens, rolul de Manager Vânzări contribuie semnificativ la realizarea misiunii nostre.
Cu ce te vei ocupa:
- vei comunica zilnic cu clienții noștri construind relații de parteneriat long term;
- vei participa activ la sesiuni de training, prezentări pentru clienți, evenimente și expoziții;
- vei livra informații despre produsele companiei (Soft-ul și utilajele hardware);
- vei negocia posibilități și soluții personalizate;
- vei oferi consultanță și suport cu privire la utilizarea și posibilitățile softului;
- vei fi responsabil de încheierea contractelor.
Ar fi minunat să deții:
- experiență în vânzări, familiarizare cu lucrul în CRM;
- cunoștințe solide despre despre tot ce înseamnă vânzare B2B;
- studii superioare în economie, bussiness și administrare sau alte domenii echivalente;
- permis de conducere + experiență de cel puțin 2 ani;
- cunoștințe digitale primare;
- pasiunea pentru tehnologii;
- competențe sociale de comunicare, negociere și relaționare;
- abilități lingvistice forte în formă scrisă și orală (Ro, Ru, Eng- B1);
- deprinderi de time management;
- abilități de planificare și prioritizare;
- inteligență emoțională și deschidere spre oameni;
- orientare spre client;
- perseverență și continuitate;
- resposabilitate și autonomie.
Iar restul vei învăța la noi! Suntem deschiși să-ți oferim tot de ce ai nevoie: suport colegial, instruire și mentorat, condiții optime de muncă + echipamente necesare.
Candidatului potrivit îi oferim:
- pachet social deplin;
- remunerarea pe măsură, partea fixă - 15 000 net + KPI care-ți permit dublarea salariului;
- instruire și formare profesională continuă;
- mentorat și suport pentru primele 6 luni;
- proiecte interesante în care ai putea să te manifești;
- oportunități reale de avansare în carieră;
- echipă tânără și un mediu profesionist de muncă;
- o bogată și diversă cultură corporativă;
- automobil de serviciu;
- călătorii și deplasări în afara țării cu toate costurile incluse;
- program stabil de muncă: 8 ore/zi luni-vineri, pentru a-ți asigura un life balance comod între muncă și viața personală.
Dacă te simți că acest rol este despre tine și esti pregătit să dai start unei noi experiențe - aplică aici: cv@easyhr.md. Telefon: +(373) 68400744
cv@easyhr.md
068400744
Alte anunțuri publicate de această companie
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳